Hvordan går det?

Baby nr. 2

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Her er det stille jah ;-)
Jeg har rett å slett glemt ut hele babyverden i forbredelsene til bryllupet :p
Men nå er det overstått og så får vi se om jeg ender opp med en baby i januar/februar neste år ;-) lov å håpe hvertfall ;-)

Noen andre som har begynt på neste mann?
 
Her er det stille jah ;-)
Jeg har rett å slett glemt ut hele babyverden i forbredelsene til bryllupet :p
Men nå er det overstått og så får vi se om jeg ender opp med en baby i januar/februar neste år ;-) lov å håpe hvertfall ;-)

Noen andre som har begynt på neste mann?

Jepp, vært stille ganske lenge ja. :p

Her prøver vi det samme. Så håper det skjer noe snart. :)
 
Gratulerer med vel overstått :)

Veldig stille her, må prøve å bli flinkere :)
Her går alt veldig bra, elsker denne alderen, frøkna lærer så fort og hver dag overrasker hun med noe nytt :)
Vi prøver ikke på en til, mannen søker nye jobber og vi syns det er nok med bare oss 3 :) jeg kunne tenkt meg å starte prøvinga i august, men vi får se :)
 
Her er det stille jah ;-)
Jeg har rett å slett glemt ut hele babyverden i forbredelsene til bryllupet :p
Men nå er det overstått og så får vi se om jeg ender opp med en baby i januar/februar neste år ;-) lov å håpe hvertfall ;-)

Noen andre som har begynt på neste mann?
Nestemann kommer etter planen 19 januar <3
 
Satser på det samme her vi er hvertfall veldig klare :) men er redd jeg må kutte ned på arbeid men har ikkje lyst for er kjekt på jobb. Men skal hvertfall ned til 100% og ikkje mer :p
 
Nja, venter mensen imorn... Krysser alt jeg kan for at den ikke kommer :D Og jeg kan få en positiv graviditetstest :) men tar det som det kommer, da jeg er arb.ledig enn så lenge..... :(

Hva med deg? :)

Hei.

Har mensen kommet i dag? :p hihi.. Spennende når man går sånn å venter. <3

Selv er jeg 6 uker på vei :) hihi
 
Hei.

Har mensen kommet i dag? :p hihi.. Spennende når man går sånn å venter. <3

Selv er jeg 6 uker på vei :) hihi

Så hyggelig å høre! Grattis :D

Nei, den har ikke meldt seg enda og håper ikke den gjør det heller :p

Håper ikke den er uteblitt av andre grunner, siden jeg sliter litt med regelmessig mens. Men jeg hadde både mens i mars og april, så håper jo det har klaffet :)

Skal teste iløpet av uka. Hva syns du/dere? :D
 
Test i morra tidlig :D hihi. Masse masse lykke til <3

Eh.. Den var dessverre negativ! Ble skuffet der må jeg innrømme....

Tror du det kan være for tidlig å teste enda? Hmm.

Syns det var merkelig, jeg har smerter/ stikkinger i lysken, vondt i ryggen, tissentrang, så jeg trodde virkelig testen skulle være POSITIV :D Huff a meg. Nå mistet jeg håpet. Blæ :(

Det var ikke morgen urin, var hos legen med sønnen min og tok urinprøve der. Men seriøst, både jeg og mannen ble så skuffet :p
 
Eh.. Den var dessverre negativ! Ble skuffet der må jeg innrømme....

Tror du det kan være for tidlig å teste enda? Hmm.

Syns det var merkelig, jeg har smerter/ stikkinger i lysken, vondt i ryggen, tissentrang, så jeg trodde virkelig testen skulle være POSITIV :D Huff a meg. Nå mistet jeg håpet. Blæ :(

Det var ikke morgen urin, var hos legen med sønnen min og tok urinprøve der. Men seriøst, både jeg og mannen ble så skuffet :p


Så trist å lese, men jeg holder en knapp på at det var for tidlig og at det ikke var morgenurinen. For at de testene skal vise noe som helst må hcg nivået være på 25 tror jeg det var, å det er ikke sikkert at den urinen hadde hvert lenge nok i kroppen til å klare å vise det. Eller at det er for tidlig for hcg nivået er ikke sterkt nok. Du får ta med deg morgen urin ned til legen i morgen eller ta en test selv hjemme :)
 
Her prøver vi enda... hadde sa. 18.mai satser på det sitter en spire snart kjenner jeg sliter litt på jobb da jeg har 2 kolegaer i mamma perm og 1 med termin i september og en med termin i januar. Blir så misunnelig. Og vet ikkje ka eg ska svara snart når mine kolegaer maser hver dag på jobb om når eg skal ha neste barn. Er ikkje kjekt når de maser om det når vi prøver og foreløbig ikkje får det til :-(
Har ikkje lyst å si vi prøver for da maser de enda mer!
 
Back
Topp