Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det går å være mamma med ME er omtrent like tungt som jeg trodde det skulle bli, bare mye mer fantastisk! Visste jo jeg kom til å bli utrolig glad i mini, men den kjærligheten du faktisk føler for barna er overveldende og den bare vokser etterhvert som jeg blir mer og mer kjent med gullet *klissete førstegangs mamma*
Hverdagen er pittelitt slitsom, mini syns soving på dagen er oppskrytt og vil helst bli aktivisert hele tida
Pappan har blitt flinkere og flinkere for hver uke som går, så lenge mini er blid og fornøyd kan han leke og tulle lenge med henne
Så sånn er det her hvordan går det med deg, Anna?
Så godt å høre at det er bedring Vet jo at du var temmelig utslitt en periode. Godt å høre at det er bedring for degDet går bedre og bedre her! Hjelper at snuppa blir større for hver dag! Syntes ting letter litt av det! Hun spiser og smaker på mye mat nå! Hun smiler og ler. Pappan i huset er mye "flinkere" nå som hun blir større og ikke bare vil til mamma lenger! Hvordan går det med deg Anna1984
Så deilig for dere da Må være godt ha en så rolig og fin start!!Så godt å høre at det er bedring Vet jo at du var temmelig utslitt en periode. Godt å høre at det er bedring for deg
Her er det bare bra. Vi har nok fått en drømmebaby om det går ann å kalle en baby det. Sover hele natten, spiser godt, er stort sett alltid blid og fornøyd. Vi har ikke hatt noen utfordringer enda, bortsett fra en dag med feber etter vaksinen på 5 månederen.
Håper det fortsetter slik
Klem
AbsoluttSå deilig for dere da Må være godt ha en så rolig og fin start!!
Hehe. Det stemmer ikke tror jeg Har fått to veldig like i personlighet;-)Absolutt
De sier jo at man alltid får en av hver, så får lade opp til en skikkelig "utfordring" neste gang da