Hvordan går det?

Idatbr

Forelsket i forumet
Går det bra med alle sammen? :) vært uten tlf og pc i en uke, men idag fikk jeg endelig iphonen tilbake :D

Syns Mie bare blir større for hver dag og lærer nye ting. Nå reagerer hun på leker og strekker armene etter dem og holder fast, hun har oppdaget føttene og putter de i munnen. Egentlig putter hun alt i munnen :p hun er veeeeldig nysgjerrig på mamma og pappa og stirrer skikkelig på oss. Flere barn som gjør det? Hun kan sitte og stirre på oss leeenge og lurer nok fælt på hvordan rare personer vi er :D

Hun smiler masse, men har ikke hørt ordentlig latter enda. Men det kommer noen små "hikst".

Vi har endelig klart å snu døgnet så hun sovner og våkner tidligere enn før og det er veldig deilig :)

Om en uke er hun 4 måneder og tiden går altfor fort :o Samtidig som jeg gleder meg sånn til alt hun skal lære og alt vi skal oppleve sammen fremover :)

ImageUploadedByBV Forum1391097746.236232.jpg blidfisen <3

Så skjønn jente!! :) Her går det fint. Dåp overstått og Celine begynner å bli ivrig på leker og ruller fra mage til rygg. Legger seg kl.19,spiser i 3-4 tiden og står opp i 7-tiden. Veldig snill jente! Blid og fornøyd! :) Så jeg koser meg enormt mye! Legger ved ett bilde jeg også..:)ImageUploadedByBV Forum1391108729.560364.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Emma veks å trives :) ho e akkurat passert 3 mnd såneste uke e det kontroll og sprøyte... Hadde glemt kor små dem va når dem fikk si første sprøyta... Så grue meg litt før begge de to andre har fått oppi 40 i feber etter hver vaksine....

Hu har oppdaga at ho har "stemme" så ho e ganske høylytt når ho ligg å skravle å leke :)
Blitt mer aktiv me lekene de siste 2 ukene...
Sikler heilt enormt og gnager på fingrene sine si de er helt sår nesten...

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1391113671.356753.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1391113671.356753.jpg
    87,3 KB · Visninger: 49
Lillebror er en meget fornøyd liten kar som vokser og trives :) Han bikker 4 mnd om noen dager. Han gråter svært lite, og det er jeg evig takknemlig for. Akkurat som broren er han en "enkel" baby. :) Han har oppdaget føttene sine og blir flinkere og flinkere å "leke". Han er ei lita skravlebøtte også :D I går la han seg allerede klokken 20, to timer tidligere enn han har gjort de 3 første mnd i livet :D Jeg begynner å få mer og mer alenetid på kveld, herlig!! :love2 Legger ved et stemningsbilde jeg tok av han da vi besøkte en bålhytte i helgen, han var veeeldig fasinert over flammene :)

DSC_15872.jpg

Her går det bra,vi storkoser oss!:)
Han vokser til,og jeg syns han ser større ut for hver eneste dag som går:P Han smiler masse og ler. Han er ikke så opptatt av føttene sine, men hendene derimot er en stor hit. Han storkoser seg på leketeppe han fikk av oldemor og oldefar til jul, og videre i vippestolen foran tv;) Han lager masse lyder og prøver frebrilsk å snakke:D
Nå har veslegutt desverre blitt litt snufsen,så de to siste nettene har han sovet dårlig. Han hoster litt og virker tett. Hjelper på når han får saltvannsløsning og nesesuger. Håpe han er helt frisk snart!:)

CIMG2784.JPG

Vi koser oss også! Forsøkte med en liten skje tynn grøt igår, men jeg føler magen ikke helt likte det, så kjørt på med malt, så hatt to ganske løse bleier idag og humøret er supert igjen!

Har oppdaget føttene sine denne uken, ser ut som om han har veldig lyst å smake på de, men han når ikke helt frem enda.. ;)

Ellers sover han godt på nettene, koser oss med babysvømming, forbereder dåp neste søndag (uæ!) og han prater og smiler hele dagen :) ruller fra mage til rygg og sparker skikkelig med føttene når han ligger på magen, så han krabber nok rundt her i morgen! (Neida..)

image.jpg

Natalia er 3 mnd idag♥ hun har begynt å smile mere når vi leker og "prater" som en foss :D på onsdag tok hun tak i leken sin og begynt å gripe :D hun stirrer ned føttene sine! Ingen rutiner her enda :p hun spiser og sover veldig forskjellig :) tirsdag er det vaksine ...... æææææ ! Mormoren min er med :) tåler ikke sprøyter på de jeg er glad i :/

Idag bæsjet hun så mye at det rant ut av bleien og på dynen og puten i sengen :p jaja får finne alternativ å sove med om begge har fått bæsj på seg xD

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her er henne!♥

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1391182017809.jpg
    1391182017809.jpg
    110 KB · Visninger: 37
  • 1391182036953.jpg
    1391182036953.jpg
    33,5 KB · Visninger: 37
Vakre babyer vi har altså <3 Har begynt på babysvømming og håper det vil gjøre henne litt mer glad i å bade for nå hyler hun etter 1-2 min :o men på babysvømming koste hun seg :)

Vi koser oss også! Forsøkte med en liten skje tynn grøt igår, men jeg føler magen ikke helt likte det, så kjørt på med malt, så hatt to ganske løse bleier idag og humøret er supert igjen!

Har oppdaget føttene sine denne uken, ser ut som om han har veldig lyst å smake på de, men han når ikke helt frem enda.. ;)

Ellers sover han godt på nettene, koser oss med babysvømming, forbereder dåp neste søndag (uæ!) og han prater og smiler hele dagen :) ruller fra mage til rygg og sparker skikkelig med føttene når han ligger på magen, så han krabber nok rundt her i morgen! (Neida..)

Vis vedlegget 48888

Kul smekke :D

Back
Topp