Hvordan går det?

Lycke<3

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Septembermødre <3
Med DEG?

Har det skjedd noe spennende i det siste? Bortsett fra graviditeten da :p
 
7 uker i dag! Og trøtt som ei fele.

Pus skjønner at jeg er gravid, og følger etter meg overalt. :P
 
Gratulerer med 7 uker :)
Syns det går så saaakte! Gleder meg til uke 20:p

Hehe ha dyr blir rare når dem merker graviditet, her har ikke hunden merket noe enda "heldigvis"
 
Med MEG går d sånn helt greit. Veldig sliten, og føler ting går veldig i mot meg på jobb. Flere ganger eg holdt på å grine i dag. Er jo SUPER hormonell, så må være derfor :P Ellers er d ikke mye spennende som har skjedd nei..
 
Jeg fortalte om graviditeten på jobb i dag. Kjempe skummelt, men føles samtidig så mye mer virkelig nå. Er 13+5, og magen vokser som bare det, så måtte vel fortalt det snart uansett :D
 
5 uker, kvalm, trøtt og svimmel. Gikk inn på rommet til dattera i går, ble supersvimmel og måtte ned i knestående for ikke å gå i bakken...bortsett fra det, lite action.
 
med meg går det bra :D nyter tiden etter arbeid, hvor jeg kan slappe av og får låv av min bedre halvdel å ikke gjøre noen ting :) er ganske trøtt om dagen da, og begynt å få vondt i ryggen når jeg løfter på jobb, men det kan jeg leve med :)
 
Her går det bra :) Er supertrøtt, og hadde min første morgenkvalme i dag tidlig! Blæ! Eller koser jeg meg egentlig med symptomene!
 
Her går det og bra! Mye å gjøre på jobb i dag, så blir godt å finne sofaen snart! Men først må det måkes snø :) jeg blir så glad av all snøen og vinterstemningen:D tror ikke noe gjør meg mer fornøyd! Bortsett fra at jeg er gravid da ;)
 
Vi har fått snø, så jeg har det topp! Har til og med ferie :D
 
Tross ALL sutring og syting fra meg innpå her, så går det jo bra! Jeg er jo GRAVID! :)... men bah!! hadde ikke helt tenkt meg en slik januar, men om september blir som forventa så er det helt greit!
 
Her går det greit :) Sliter bare litt med jobben ettersom jeg er sååå trett og svimmel til tider. Men ellers flott ;) På leiting etter hus også, så håper vi finner noe bra før bekkenløsningen slår til for fult :)
 
fikk snø på lørdag og den er her enda.. Endelig julevær... hehe :) sånn kan det gå, vært varmegrader fram til nå så ble brått en smulekaldt!! ønsker oss vedovn! :) ellers er jeg trøtt og kvalm! håper kvalmen ikke blir like ekstrem som forrige gang...
 
Back
Topp