Det er så stille her inne for tiden, håper det er fordi alle koser seg med babyen(e). Jeg sitter i sofaen med minstesnuppa sovende på fanget. Storesøster har begynt i barnehagen igjen i dag og det regner masse ute, så det blir nok ikke noen trilletur i dag. Frøkna er nå 6,5 uke, og ting begynner å gå seg til. Hun sover ganske bra om natten, og også på dagtid har hun skjønt at det gjør godt å sove. Hun er blitt mer tålmodig, og kan ligge litt på lekematten før hun blir lei. Iblant kan hun til og med ligge et par minutter på magen før hun blir sinna. Hun er blitt "flinkere" å sove i vogna, og hun gråter mindre (men når hun først gråter sørger hun for at det skal høres godt). Det er fremdeles dager hvor jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å amme, men når hun nekter å ta smokk, så må jeg av og til bare trø til og fungere som smokk selv.
Hvordan går det med dere andre? Er formen kommet seg etter fødsel? Og hvordan er det med de søte små?
Hvordan går det med dere andre? Er formen kommet seg etter fødsel? Og hvordan er det med de søte små?