Hvordan går det?

Lykka

Betatt av forumet
Hvordan går det med dere, oktobermammaer? Hvordan er formen, og ikke minst hvordan står det til med humøret ?

Her er formen bra syns jeg, de plagene jeg har tror jeg er små i forhold til mange andre. Så prøver å nyte den fine tida mens jeg klarer å gjøre ting som jeg er vant til :) Humøret er bra det, om en veldig lite stabilt :)   Merker hormonene, men ting går fort over. Kan bli sint eller lei meg- men det er stort sett like fort over

Koselig tråd!

Her e eg nettopp blitt sjukemeldt 100% i 3 veker pga mye kynnere på jobb. Ellers går det veldig bra, humøret e stort sett bra, men e nok litt vel ustabilt dersom eg e trøtt.. hehe.. Litt plager må man vel ha, men ser fram til sluttresultatet.

Så nå ser eg fram t 3 veker "ferie", og den 22 reise me 1 veka t mandal, og då ska me jo ta en dag og to i dyreparken. Jentungen glede seg masse!

her er formen bra, ingen fysiske plager. Blir veldig sliten etter en dag på jobb, og merker at jeg ikke klarer å stå på like mye på jobb som jeg brukte før. nå er d 2,5 uker til sommerferie, og når jeg kommer tilbake er jeg i uke 30. så da blir det nok mye tyngre :/
Men er så klart glad jeg slipper bekkenløsning, ryggproblemer osv.

Her går det veldig bra :)
Er førstegangsfødende, så har ikke så mye peiling, men lurer på om jeg begynner å få kynnere (magen blir helt hard, og litt vond). Ellers er forkjølelsen godt i gang med hoste og sår hals, men det er vel ikke uvanlig nå på våren :)
Lillegutt i magen spreller godt, og pappaen har kjent han i nesten to uker nå! 
Åh, sommerferie, som jeg misunner dere! Går bare i vikariat på sykehuset fram til høsten, så her starter jeg i høyere prosentstilling fra neste uke av. Da blir det 80% jobbing i hele sommer, så får jeg ta ferietiden når permisjonen starter i september! :)

Nå har jeg ikke spydd på en uke så det er jeg fornøyd med;). Men har en del kynnere, og bekkene kjennes til tider . Blir vel å jobbe mindre framover. Kanskje 6 timers dager eller noe.. Og så er det bare 1 måned til ferie!:)

Godt å høre at det går bra :) Hører til stadighet at vi er i den fineste tia nå, så vi må vel bare nyte det som best vi kan :) Ferie eller ikke ferie

Joda!

Formen er da grei, jeg prøver å late som jeg ikke har plager! Men... Jeg sovner på jobb, går som en pingvin (fryktelig vondt i "baken" og nederste del av korsryggen), samt at jeg er plaget av kynnere som noen ganger er så kraftige at jeg holder pusten et mikrosekund... Og når jeg skal tømme blære er det så vondt at jeg nesten hopper av doskåla :O 

Det var dagens sutter... :P

Joda. Jeg er som enkelte andre, jeg later som jeg ikke har noen plager
Meeeen hvis jeg skal være ærlig så er bekkenet et helvette, både forran og bakemoticon
Og merker jeg er mye sliten og har endel kynnere på jobb men det går.
Har holdt meg hjemme nå i 2 dager pga vond hals, slapp og hodepine, også¨får vi se om det kanskje hjelper litt på bekkenet i sammeslengen.
Er ikke så ille kvalm lenger og det er deeeiiilig

Her er enda en som later som ikke no.
Fysisk er vel formen ganske grei, litt trøtt bare.
Psykisk er jeg helt utslitt, greier ikke glede meg over svangerskapet, kjenner jeg er små lei meg hele tiden. Skulle så gjerne ønske det var mer som med førstemann, men denne gangen er jeg redd alt, redd det skal skje noe, redd det er noe galt med barnet osv.......
listen er lang.

Sånn, der fikk jeg sagt det....

Formen er fin - bortsett fra litt ubehageligheter med nedpress og en del trøtthet.

Humørmessig er jeg VELDIG ustabil!! Igår skjelte jeg ut kontordamen på legekontoret, så hun la på til slutt.... Heldigvis har jeg byttet lege, så jeg slipper å gå tilbake dit... Men blir rimelig flau over mine egne utbrudd, og burde sikkert ha vært isolert fra samfunnet en liten stund - for er virkelig en tikkende hormonbombe!!! Og vet aldri når det smeller - det kan være små filleting som gjør meg rasende!! Men som med dere andre, så går det heldigvis fort over...

Back
Topp