Hvordan går det?

SuperPoPs

Glad i forumet
Hvordan er det med alle mødrene og barna i okt 08 ? Har vi fått flere søsken til gullbarna? :D
 
Bare bra med meg ihvertfall :)

Amelia har blitt stor jente og hun blir storesøster til en liten jente om noen uker :)
 
Her går det også bra. Marie ble storesøster til Signe juni 2010, og skal vente litt med en evt. nr. 3. Har mer enn nok med 2 foreløpig:-) Marie har endelig blitt bleiefri (også på natta). Vi prøvde mange ganger, men hun var ikke motivert nok for å slutte før i desember, og da gikk alt veldig fort. Sluttet med bleie på dagtid i løpet av 4-5 dager, og en drøy måned senere var hun også tørr på nattaemoticon :-) Veldig greit å bare ha en bleieunge nå, og vi håper vi kan starte pottetreninga for fult med lillesøster til våren/sommeren.

Husker ikke hvor mye jeg har skrevet her, men vi flytta iallfall fra Østfold sommeren 2010 (etter at  Signe ble født). Vi sleit litt med å komme oss inn i boligmarkedet i Trondheim (både jeg og samboeren er herfra), så vi flyttet inn hos mine foreldre. Der bodde vi nesten ett år, før vi flyttet inn i huset til samboren min sine foreldre. Nå har vi leid huset deres (mens de bor i en leilighet de eier) siden juni 2011.

Oktober 2011 kjøpte vi oss et rekkehus i et borettslag, men vi har valgt å pusse det opp fra bunnen av. Alt innvendig ble revet, så bare yttervegger og murgulv sto igjen. Vi gjør så og si alt selv, med hjelp av familie, men det er MYE jobb! Samboeren min jobber i forsvaret, så han har perioder hvor han er borte på jobb (vakter på ca en uke), og så kan han være hjem ei uke. I hjemmeperioder leverer han ungene i barnehagen, jobber med huset hele dagen, kommer hjem for middag, hjelper til med å legge ungene, og så drar han tilbake til huset. Så jeg sitter da hjemme hver eneste kveld, og de fleste av de alene. Så gleder meg VELDIG til huset blir ferdig! Jeg synes han er kjempeflink, men jeg savner jo å tilbringe tid med ham. Men det er jo verdt det. Om noen måneder får vi endelig vårt eget hjem igjen!:-D

I dag er jeg hjemme fra jobb pga luftveisinfeksjon (hals, nese ører). Det har vært mye sykdom denne vinteren, men sånn er det vel med to barnehagebarn...

Håper det står bra til med dere andre!

Klem fra Jellybelly/Kenguri
 


*trinemor* skrev:
Bare bra med meg ihvertfall :)

Amelia har blitt stor jente og hun blir storesøster til en liten jente om noen uker :)

Ser at lillesøster har kommet nå. Gratulerer med siste tilskudd til familietreet:-)
 
Her går det fint. :)
Lillemann sluttet jo med bleie på dagtid i sommer, og i jula sluttet han med bleie også på nettene. Helt tørr hver natt siden slutten av desember. Stolt mamma! :D
Jeg er gravid, er 21+4 uker på vei nå, og Lillemann gleder seg til å bli storebror. :)
 
Her går det for det meste bra.

Guttene begynte i bhg sist sommer. Merker at det er første året - den store er mye syk. Lillemann heldigvis mindre.
Vi har kommet oss godt inn i de nye rutinene med både henting, levering og husarbeid. Tok litt tid... Vi trives med 3 dager i bhg og skal fortsette med det til neste bhgåret.

Her hjemme er alt som det var. Oppussing er nokså ferdig. Har bare lekerom igjen, noe som ikke haster så der tar vi en pause :-) Har fått oss garasje til begge bilene. Veldig fint å slippe å skrape rute hver morgen.
Og så har vi kjøpt oss en liten hytta på fjellet uten vann, med strøm. Deilig å slippe unda alt maset hjemme og ha super familietid :-)

Planer om flere har vi ikke - vi skal ikke ha flere. I vårt tilfelle er det egoistisk å tenke på flere. Så vi har slått oss til ro med tanke på å ha to. Vi har fått to super flott raske og sunne gutter. (Ja de er fjorkjølet og alt det der, men friske allikevel)
 


Jellybelly skrev:


*trinemor* skrev:
Bare bra med meg ihvertfall :)

Amelia har blitt stor jente og hun blir storesøster til en liten jente om noen uker :)

Ser at lillesøster har kommet nå. Gratulerer med siste tilskudd til familietreet:-)


Takk, takk :)

Eveline ble født 19 januar og Amelia er stolt storesøster :) Alt er bare bra, og jeg koser meg hjemme i permisjon....
 
Back
Topp