Hvordan går det?

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Med dere?

Her er alt veldig slitsomt for tiden, har store problemer med søvn, magen er stram og tung, og har vondt i ryggen konstant.
Og i dag har jeg vært grådig hormonell, hehe, stakkars samboeren min.

ser frem til nyttår, da kan han bare komme ut :)

Huff, jeg syns også det er forferdelig tungt for tida. Mye værre enn forrige gang... Han kan gjerne komme i morra for min del :)

Stort sett det samme som deg, har også en del nedpress og kynnere som ikke er gode. Jeg er ikke hormonell da, sluppet unna det, men jeg er ikke hormonell når jeg har mensen heller.

Ja glemte å nevne nedpress, hemorider og hard mage. Har heldigvis ikke vært mye hormonell , men har enkelte dager, spesiellt de dagene jeg ikke har fått sove på natten. Da har jeg rimelig kort lunte, og alt er gale.

Men alt er verdt det til slutt, bare utrolig slitsomt om dagen, og da hjelper det å syte litt til dere som er i samme situasjon :)

Nå om dagen er alt bare uff og æsj.. Vondt her og der og sjenerelt døds sliten.... Har hatt bekkenløsning siden uke 14, masse stikkinger nedentil i flere uker, halsbrannen og små kvalme har meldt sin annkomst, masse vonde spark mot ribbeina, en sønn på 2 1/2 som er i 100 og veldig aktiv....Dårlig med søvn og rygg som ikke samarbeider..... BLÆÆÆÆÆ!!!!! skal jaggu bli godt å bli ferdig om noen få uker....

en smule sliten. bekkenløsning, kvalm, leddsmerter, hodepine, nedpress, kynnere og i generelt dårlig form.

glad det nærmer seg termin.

Går egentli ganske bra, men så går jeg for det meste hjemme å ikke gjør så mye.. Så når jeg ikke får sove på natta, tar jeg det igjen på formiddagen, men blir litt grinete når jeg ligger hele natta å vrir meg og har vont i armene, særlig når kjæresten ligger å snorker ved siden av... :) men kjenner at det beggyner å bli trangt i magen og gleder meg til den dagen jeg får ha ribbena mine ifred :)
ellers må jeg jo på do hele tiden, sliten og tung...
Gleder meg utruli mye tel å hilse på den lille, men han kan godt vente t etter nyttårsaften... men ikke så veldi mye lenger....

Sliten ja... Bekkenløsning, kynnere, søvnløshet, hyppige dobesøk, nedpress, mensmurringer... Herlig :P

Er mer slitsomt denne gang en sist gang. Hadde ingen plager i det hele tatt da, men nå er jeg trøtt og sliten i ryggen og noe kort lunta til tider. Det er ikke værre enn at jeg klarer å gå til termin uten problem (om 4-5 uker), men jeg gleder meg til å få kroppen min tilbake igjen! :-)

Jaaa jeg synes og at det har blirt veldig tungt de siste dagene. Magen er stor og det er vanskelig å få på både underbuksa, strømpebuksa, buksa, skor og alt slikt som må på via føttene :-) Har også mye mer vondt i rygg, og sover dåårlig. MEN i morgen har jeg min siste dag på jobb i år, skal ha ca 1,5 uke ferie. Jippiiii! Skal gjøre noen jobbgreier første uken i januar også, men har fått lov å gjøre det hjemmefra, så dette skal bli deilig! Stå på og hold ut jenter, vi nærmer oss slutten!

Har min første dag i permisjon i dag, og sto opp rett før 8 slik at jeg fikk sagt ha det til snuppa som skulle i barnehagen. Sliter med våkenetter - så utrolig våken midt på natta at jeg vurderer nesten å stå opp... Ellers får jeg høre at jeg ser veldig bra ut, men det har kanskje med at kiloene kun er konsentrert rundt magen. Er sliten og trøtt, men føler meg ellers veldig bra. Kan fremdeles gå litt, men ikke særlig langt - da går det over til museskritt. I går fikk vi på plass en nabo som kommer og legger seg hos vår førstefødte hvis fødselen skjer før nyåret (da kommer moren min) og jeg kjente at bekymringene endelig ble borte. Nå er det bare å ruge og samle energi. Vil så gjerne at barnet venter til januar :-)

Lykke til til dere andre!

janett85 skrev:
Nå om dagen er alt bare uff og æsj.. Vondt her og der og sjenerelt døds sliten.... Har hatt bekkenløsning siden uke 14, masse stikkinger nedentil i flere uker, halsbrannen og små kvalme har meldt sin annkomst, masse vonde spark mot ribbeina, en sønn på 2 1/2 som er i 100 og veldig aktiv....Dårlig med søvn og rygg som ikke samarbeider..... BLÆÆÆÆÆ!!!!! skal jaggu bli godt å bli ferdig om noen få uker....

Back
Topp