Hvordan går det?

Anemor80

Glad i forumet
Det lurer jeg på. Hvordan går det med alle de flotte gravide februarmammaene? Er formen bra. Begynner dere å få utsyr o.l. på plass osv?
Jeg er i fin form, merker jeg er litt mer sliten nå, men det kan ha en sammenheng med at det er mye på jobb om dagen. Jobber 100 % hvis ikke mer noen ganger, men jeg liker det. Stortrives på jobben.
Har ikke fått handlet et eneste babyplagg enda, men har vel alt av utstyr etter Ask. Denne gangen blir det jente, så hun kan ikke arve alle klærne etter storebror :o)
Kos dere videre med de garvide magene deres.

Her går alt bra. Har handlet inn alle de store tinga og noen klær. Holder på å skal flytte, så blir en god del andre ting å bruke penger på før han kommer ut :):)
Formen er forholdsvis fin, sett bort ifra hoftene, ryggen og et kne. Men ellers er jeg bare litt trøtt.
Nyter å være gravid. Er jo så uvant når det er den første :)

Formen er ganske bra :) litt plaget med hodepine og halsbrann, men jobber 100 % og det går foreløpig greit....

Vi har også alt utstyr nøytralt etter jenta vår, men om det blir en gutt trenger han nok endel klær. Er endel jenteklær i nyfødt-klærne også :)

Vi får se om vi får vite kjønnet på 3D ultralyd i slutten av oktober :)

Her er alt fint. Men begynner å bli mektig lei av å gå hjemme, så har ringt i en privat barnehage og spørt om de trenger ringevikar:) Så håper på å få noe der sånn jeg har noe å gå til :) Ellers så kjenner jeg at hvis jeg gjør for mye, som å støvsuge eller rense akvariet så sliter jeg en god stund med ryggen etterpå. 
Har kun handlet noen klær + jeg har fått ærvet noe fra gutten til ei venninne:) Så gleder meg masse til vi skal på shopping og handle de store tingene :)

Her er alt fint :) Formen og alt er fantastisk!! 20uker idag :) Har begynt å kjøpe inn litt klær, men har fått en del av venner og familie. Har også sett på vogner jeg liker, og tror kanskje jeg har funnet den rette :) Leiter også etter større leilighet.

Eneste er at jeg føler jeg ikke har så mye mage:/ Kjenner at prinsen sparker og beveger seg. Men magen er ikke noe stor. Alle sier at d er fordi jeg var sp tynn, men jah. Kunne ha tenkt meg å ha mer mage:) Men så lenge prinsen har det bra, er jeg glad<3

Vi ha vel det meste av utstyr etter førstemann, og siden det er gutt nr2 på vei, så er det igrunn superpraktisk! Blir født på nesten samme årstid også, eneste er litt ull, men et har jeg skaffet meg :)
Formen er vel så som så, har fått bekkenløsning med gangvansker..
Så er nå 50% sykemeldt, går med bekkenbelte og får akupunktur hos fysio..
Ikkje noe kjekt i det hele tatt :(
Hadde ikke noe sånt med førstemann, så dette var kjedelig, men, men...
Må jo bare gjøre det beste ut av det :)

Her går det fint, endelig har formen begynt å bli litt bedre :D Kaster fortsatt litt opp, sist i morrest, men klager ikke :)

Eneste er at jeg blir så fort sliten av å gå turer, kjenner det i bekkenet med en gang, så det hadde jeg håpet skulle skje litt senere.

Storkoser meg som gravid, ukene bare flyr unna :D

er 22+5 idag, og jeg teller ikke bare dager, men timer. er i veldig dårlig form, så jeg synes dette svangerskapet snegler av gårde.. er kjempekvalm og kaster opp flere ganger om dagen, og synes det hele er egentlig ganske tøft. hvis jeg har en litt bedre dag, og forsøker meg på å kanskje røre litt mye på meg (dette kan være å gå ned i kjelleren å sette på en klesmaskin...) så får jeg vondt i bekkenet. høres sytete ut, men jeg synes rett og slett det er noe dritt å gå gravid!

men lille i magen har det bra. han spreller og styrer på verre enn verst. hikking har også begynt, har jeg kjent :)

gleder meg til februar! heldigvis over halvveis....

Jeg har hyperemesis, men er heldigvis på bedringes vei!!! juhu!!!
Fortsatt kvalm hver dag, men kaster opp langt mindre. Kan kle på meg og har til og med brukt bh en del de siste 10 dagene!! :) Bare det er stor glede! hihi

Back
Topp