Hvordan går det

*Sandermamma*

Forumet er livet
Med dere jenter?
Lite liv her om dagen. Vært her lite selv. Hadde en hektisk uke i forrige uke med to bursdager, både Anders sin og min. Hadde en knall feiring på lørdagen med familie og gode venner. Var kjempekoselig[:)][:)] Hadde middag og sånt i et leid lokale, og så dro "ungdommen" hjem hit og festet videre utover i de små nattetimer. Kjempekoselig:)'

Ellers er alt som før her. Matheo våkner stadig vekk gråtende flere ganger i timen og skal bare ha pupp. I morgen skal jeg ringe tilbake til manuellterapeuten for å be han ta en ekstra sjekk at han ikke har fått noen flere låsninger, at det er det som gjør at han sover så dårlig. Merker det begynner å røyne på.
Utenom sovingen så er han en aldeles herlig liten storsjarmør som smelter hjertet til mammaen sin daglig[:)]

Sander er verdens herligste om dagen. Prater som en foss og er virkelig bare helt herlig[:)] Idag sjarmerte han med å si: God mat mamma, og takk for maten mamma[:)] Så herlig altså[:)] Så lærte han seg noe nytt i selskapet mitt på lørdagen, nemlig å skåle, så nå skåler vi hele middagsmåltidet i gjennom[:)]
Han elsker Lynet McQueen og Rorri Racerbil. Kan se på rorri racerbil i timesvis om han får lov. Deilig for mamman å kuinne sette på det en gang i blant[:)]

Jeg var dårlig i starten av uka, så den planlagte bv-tiden på meg forsvant til soving gitt, men nå er jeg sterkere tilbake[:)]

Det var en liten oppdatering herfra, håper dere alle har det bra[:)]

Mamma til Andrea: Lykke til med forestående fødsel! Herregud, det er jo rett rundt hjørnet[:)] Gleder meg til å se lille Kaja[:)]

Destiny: Vel overstått med operasjonen til Amalie[:)] Godt det gikk bra[:)]

Stor stor klem til dere alle sammen her inne som gjør september 08 til et så koselig sted å være!

Love you all[:)][:)]
Ellers så er Fantorangen og Timmy tid også populært her i huset[:)]

skal skrive litt imorgen jeg[:)]  er så trøtt at jeg stuper snart[:)] så tusler i seng nå......

Heisann! [:)]

Vel overstått feiringer, koselig å se deg her igjen! [:)] Håper virkelig manuellterapauten kan hjelpe dere med Matheo altså, dere fortjener en god natts søvn nå.

Har vært en travel uke her også, jeg har jobba mye siden det er sykmeldinger og bortreiste sjefer for tiden. I tillegg har jeg fått dilla på håndarbeid, så jeg bruker all ledig tid på å fikse barselgave til Destiny, og når jeg er ferdig med hennes, så skal jeg begynne på bestevenninna mi sin - så jeg har da nok å finne på! [;)] Ellers tar ungene og husarbeid en del tid, merker godt at gubben har kommet hjem for å si det sånn, makan til rotete fyr! [8D]
Tobias var forresten på kontroll med magen sin på onsdag, og nå er han langt bedre. I dag skal jeg starte å trappe ned medisindosen, i går dreit han 5 ganger, og det er jo strengt talt ikke nødvendig! [:'(]
Lynet McQueen er den o'store helten her også fremdeles, men i går kjøpte jeg sånn RunRun Hamster-sett til ungene, og nå har de dilla på det. Spørs om det kanskje bare er en døgnflue da, for Tobias kjører gjerne bilene sine i sklia til hamsteret, hehe.

Tobias har faktisk slutta å stamme nå, omtrent over natta. Jeg har ikke lagt merke til det, var sambo som kommenterte det da han kom hjem forrige helg. Og det er jo bra, faren var jo så bekymra for stammingen hans, hehe.

Ble mye dette, men vi har det bra, ungene er verdens deiligste når de ikke krangler og sloss (for jada, her flyr de bokstavelig talt på hverandre når de blir sinna), trassen blomstrer hos både Ida og Tobias, og a mor synes det er deilig når de har lagt seg [;)] Nå ser vi frem mot våren! [:D]

Klem til alle koselige jenter her inne! [:D][:D]

Woppidoo! [:)]

Joa med meg går det bra, Robin har det supert, imenst Eline sliter med maten denne uken, hun vil rett og slett ikke spise, minimalt! Blir noe fortvila ja, Ikke brød, ikke grøt, noe middag ok, men ellers bare ingenting, baah.. Hun spiste en halv skive før barnehagen idag da, hun er jo iform sånn ellers, kjenner ingen tegn på nye tenner, men man kan jo ikke være sikker [:)] Bare håper det går over snart sånn at vi kan go bæck to normal [:)] Jeg fikk forresten halsbetennelse og feber opp mot 40 i begynnelsen av uka da, har gått på pencilin så omtrent HELT frisk igjen nå, heldigvis [:)] Kjørte hjem fra jobb den dagen jeg ble syk, satt bare rista/skalv i omtrent 20 min pga feber, ikke gøy! [&:] Så ble sykmeldt ut uka da, og godt var det! [:) Sambo driver og styrer med husplanleggingen om dagen, er med jeg og da, men er ikke så handy av meg, hehe! Er på møte med elektriker ang spotter idag, og fader det er DYRT!!! Skjønner ikke at vi kan ha så mange jeg da, 33 spotter BARE i stua liksom, skal nedpå iløpet av helga se på oppmålte punkter, for syns ikke det er noe fint med tett i tett i tett liksom! Men det går nå fremover nedpå der, driver isolerer tak og vegger, kan snart begynne nede med gipsing [:)]

Ellers så er det ikke så masse som skjer, kjedelig mnd, men Eline har bursdag sist i mnd, da blir det jo feiring! [:D] Neste helg er jobbheelg, blæh, men etter det så blir det oslohelg!! [:)][:)]

Godt å høre fra deg igjen!!

Fått noe mere hjelp om natta da?

Snodig at han våkner så ofte...sover han greit om dagen?

Hallo alle sammen...

Jeg har nesten ikke vært her på 3 uker,jeg å mikael har vært på ferie i møre[;)]
Vi har kosa oss masse,men Mikael savna pappan sin stakkar for nå etter vi har kommet hjem er det bare pappa,pappa...
i går i barnehagen hadde han grini en god stund etter pappaen sin[:(] Men nå er vi hvertfall hjemme her igjen å vi koser oss[;)]

Ellers er Mikael helt gal etter barnetv å filmer,hehe..her går det i det meste egentlig..
Ellers går det mye i musikk å dans,han har takt å er faktisk kjempe flink[:D] familien på møre var helt overaska att en så liten gutt en så flink i å danse,hehe flinke gutten min[:D]

Ellers er formen min ganske grei om dagen,jeg kan gjøre mye mere nå før jeg får hodepine[;)]
Jeg er så happy for det,for dette har virkelig tatt på kreftene mine..[:'(][:(]
Så kjempe glad for de tablettene,de har virkelig redda livet mitt[:D]

Heisann[:)]

Så godt å høre at du hadde en fin feiring av dagen din Lena[:D]
Håper mat og søvn løser seg snart også, visst ikke så får A slite når du drar til Kiel[;)]

Her hjemme går alt i mage, bekkenløsning og Amalie om dagen.. stakkars sambo er nedgradert hushjelp og tjener[8D]
Men premien blir jo ikke så ille etterhvert da, frisk 2 åring og en sønn[:)]
Forhåpentligvis et friskt kvinnfolk også[;)]

Amalie har vært så god og snill de siste ukene, skikkelig godjente[:D]
Hun snakker masse (og en smule uforståelselig), skal klemme, liker å tegne, har begynt med 3-5 års puslespill, har oppdaget dukka, og synger mye.
Ynglingsfilmene er Tingeling og feenes hemmelighet og animasjonsfilmen Pelle Politibil.
Nå etter operasjonen er hun litt sutrette og utålmodig, men det er jo ikke rart! Men jeg ser hun blir mer og mer seg selv for hver dag som går[:)]

Back
Topp