hvordan går det

lillefot

Elsker forumet
med mammaene her inne? [:)]
går dagene som forventet?
har DU det bra?? [:)]

her går det egentlig bra nå [:)]
snuppa er frisk og vi koser oss om dagen.
begynner å jobbe i begynnelsen på mars,blir spennende!

her går det bare bra [:)] koser meg hjemme ilag med ei snill jente. dagane flyger som bare det. prøver å finne pålitt så vi ikke skal kjede oss,men ser at mini har godt av å komme seg i barnehagen snart.håper på å få en 2-3 dagers plass men ser ikke ut til at det blir før i august.

Går bra med meg. Men kjeder meg som pesten hjemme mens jeg prøver å finne meg jobb.

Her går det veldig bra. Vi har solgt leiligheten så vi er fortiden på husjakt. I helgen skal vi begynne å pakke litt. Så jeg rekner med at tiden fremover kommer til å gå fort. Ellers nyter jeg de siste dagene i permisjon før jeg begynner i jobb i slutten av denne mnd

Her går det opp og ned, er for tiden sykemeldt pga utbrenthet, så er litt sliten kan man si.
Men har noen gode dager også da heldigvis. [:D] Satser på å være tilbake på jobb igjen snart, selv om det kan ta litt tid å bli kvitt dette tullet her.

Ellers har vi kjøpt oss hus, flyttet inn rett før jul. Deilig med noe eget.

Oliver har vært i barnehagen nå siden november og han trives veldig bra der, nesten for bra [;)] Når vi henter han vil han helst leke enda mer, og blir litt snurt noen ganger.

Han har ett ganske høyt energinivå, så han er mammaen sin egen personlige trener, blir en del løping etter han.

Alt flott her[:D]
Har verdens nydeligste gutt, verdens herligste forlover som skal bli min mann om 4 mnd[:)] Har bestilt kjole i dag[:D][:D]
Trives veldig godt på jobb og i morgen reiser jeg til London med hele arbeidsplassen[:D][:D] Gleder meg!!
Må snart begynne å pakke[;)]

London here i come!! Vi skal på musical med dirty dancing, SHOPPING!!!!, jack the ripper show, koselig middag og masse mer!!! Kommer nok til å savne gutten min, men tenker det kommer til å bli en super tur[:)][:)] skal kjøpe masse fine klær til ham[:D]

Her går det nå litt sånn opp og ned, veldig avhengig av hvor mye søvn jeg får! [8D]

Men jeg trives med å være i jobb igjen og Julia storkoser seg i bhg så sånn egentlig så har vi det veldig fint! [:)]

Kunne bare ønske at Julia slapp den magevondten... [:(]

her går det også litt opp og ned. heldigvis mest opp. men sliter litt med lite nattesøvn. men jonathan tvinger fram smilet mitt uansett..og det er bare utrolig deilig[:)]

Back
Topp