Hvordan går det?

Citti

Forumet er livet
Jeg har ikke ofte tid til å være her. Har en liten sønn her som ikke er så glad i å sove![;)] Men lurer jo veldig på hvordan det går med alle.

Kan dere ikke skrive litt her i denne tråden? Så kan jeg/alle lese når vi har tid et øyeblikk![:D]

Lurer litt på hva dere gjør om dagene
Hva liker dere best å gjøre med babyene deres? På tur, "dulle" med dem osv.. Er dere mye på besøk?
Sover dere om nettene?
Hvordan er det med pappaene?
Hvordan trives dere i "den nye" familien?
Hvordan er nurkene deres? (soving osv.) Har de smilt enda?[:)]

Her går d egentlig vældi bra...
Vi kosa nu oss masse æ å ho lille tulla mi.. ho sov nu heile natta.. me litt pupp innimellom selvfølgeli [:)] ligg længe på mårran.. bruka å stå opp i 10-11 tia... passa mæ perfekt ... 

Har nu vært så dårlig vær her, så har ikke fått gått så mye tur.. men nu bynn d å bi bedre ser d ut som.. så snart ska æ gå av mæ alle kiloan som ska vækk [:D] Før sommern e di borte...  verre me strekkmerkan.. trukke di går bort før sommern[:'(] så bi nok ikke nå bikinisesong på mæ!! [:@]

Pappan hennes har sett ho hele EN gang når ho va 5 daga....  så e ikke mye å skryt utav d... ikke hørt noe fra han sia.. men d e nu hannes tap.. ikke mitt... har nu kontakt me resten av familien hannes, å di bryr sæ nu... å d e jo vældi bra da..
Får nu hjelp viss æ treng fra familien min, har nu mange rundt mæ...

Æ klar mæ nu vældi bra aleina, får opplev alt som skjer me ho... ha har nu kommet me noen smil nu... kjenn æ bi varm inni mæ. mi lille snuppa.. åsså festa ho blikket nu.. kjæmpekoseli.. så nu ska ordne til babygymmen, så bi arti å se korsn ho e me den...

Hei!!
Det går da bra. Har ikke tid til å være her så mye selv, har hatt ei snuppe som for det meste har grått når hun har vært våken, og som helst skulle vært bært hele tiden. Men i går ble hun som en ny unge etter at hun fikk fenikkel-te! [:D] Og nå smiler hun masse! Nesten sånn at hun ler. Hun har kommet med noen små smil før også, men i går var det ikke måte på. [:D]
Vi har ikke vært så mye ute og trilla enda, været har vært litt bob bob. Vi har heller ikke vært så mye på besøk, litt pga hun har vært så urolig. Men vi koser oss hjemme, og nå skal vi kose oss enda mer når hun har blitt så blid! [:)]
Angående søvn, så sover har hun en lang dupp på formiddagen, etter det er det bare litt smådupping, også sover hun hele natten. Fra i 23 tiden til i 6 tiden. I natt sov hun fra 22 til 5.30.

hei[:D][:D]her går det bare bra...men har ikke tid å være her så mye lenger da men titter innom nå å da[:D]lille emma jenta mi er kjempe snill...hun legger seg rundt 12 1 tiden på kvelden og sover helt til 6 om morran å da får hu mat og sover til 12 tia[:)][:)]kjempe deilig[:D][:D]hu har begynt å smile oxo hehe det er så søtt...så har hu begynt å herme etter grimaser...når jeg tar tunga ut så hermer hun hehe...er så korselig har blitt en liten familie hihi[:)][:)]og pappan til emma er utrolig flink med alt å det er jeg utrolig glad for[;)]sender en stooooor klem til alle februarmammane og dem som fikk i mars[:)][:)]stolt av dere alle[:D][:D]klem fra bebbie og emma[:D]

Hei!

Her går det bare bra. Storkoser meg hjemme i permisjon (såå glad for at jeg fikk oppleve det igjen!) [:)][:)]
Har vært endel sykdom i huset siden vi kom hjem fra sykehuset, men nå er det heldigvis over. Så nå har jeg og snuppa begynt å trille turer mens pappa`n er på jobben og brødrene hennes på skolen og i barnehagen. I går var vi i byen en tur og kjøpte litt babytøy - det er koselig det!

Pappa`n er fryktelig stolt av dattera si, og satt her en kveld og beundret henne og sa at vi måtte jo få en til!! (Vet ikke helt om jeg er med på den....) Også han som i utgangspunktet lenge ikke ville ha en til - det syns jeg er litt koselig!! [:)]
Brødrene hennes er fryktelig stolte, og vil ofte holde henne og kose på henne.

Hun er et veldig rolig barn. Sover veldig mye både på dagen og natta, er ikke mange timene i døgnet hun er våken. Men må ha mat 1-2 ganger på natta da, men sover godt igjen etter det [:)][:)].

Her går det også bare bra[:)] Filip er veldig rolig, og han sover endel i løpet av dagen. Om natten varierer det litt, men som regel sovner han ca 11 - 12 om kvelden og våkner for pupp ca to ganger i løpet av natten og sovner med en gang igjen. Vi står opp sammen med sambo og Emily klokken ca halv seks, og legger oss igjen klokken halv syv - syv og sover til ca klokken ti [:)] så sovner filip igjen ca klokken elleve til ca ett, og da får jeg spist og ryddet litt før vi går en trilletur når han våkner igjen [:)]

Pappan er helt fantastisk og en god hjelp, og han er helt fortapt i filip, akkurat som han er i emily [:)]

Virker som alle koser seg og har det bra![:)]

Her går det fint! Lina er veldig snill og sover og eter godt. Ho likar godt å ligge i vogna, men helst viss den går. Når den stoppar sprett augene opp att med ein gang :O) Eg fekk ein eller anna infeksjon etter fødselen som sette seg i luftvegene så eg har gått på penicillin fram til no og har att to dagar. Har hatt feber og vore litt redusert, så det har ikkje vorte gjort så veldig mykje her enno. Men når kreftene hentar seg inn att vil eg tru at å gå på tur med vogna blir favoritt.

Lina likar ikkje å ligge aleine, da sutrar ho, men ho et og kosar seg på armen og så sovnar ho. Ho søv godt om natta. Får mat og ny bleie sånn i elleve tida og søv då som regel fram til halv fem. Meir pupp evt. ny bleie og så søv ho videre utover morgon i senga vår. Puppar når ho er våken innimellom. Eg står som regel opp i ni tida og ho sover kanskje fram til elleve, halv tolv. SNILLE jenta te mamma!

Marcus er litt tullete og tøysete for tiden, og får mykje kjeft stakkar! Han dreg strikken for alt den er verdt, og så smell det. Skal nok bli godt å kome i barnehagen att i morgo å få lov til å ta seg ut litt på jamnaldringane.

Pappa har vore i permisjon no sidan onsdag. Kjempedeilig! Han skal vere heime heilt til natt til skjertorsdag og han er veldig flink til å hjelpe til med ungane og litt mat.

Ellers forsvinn daganae utrulig raskt! Det går i klesvask og pupping, litt rydding, meir vask og så litt mat.... Oi, der var det midnatt igjen!

Lina smiler berre sånne knipesmil enno, men ho er utrulig våken når ho er det, og ho har store, mørkebrune auger! Dei ser jo ut som om dei ser rett gjennom sjela di! Så har ho verdas søtaste trutemunn som ho spissar til og "veirar" med når det kan vere tegn til ein pupp med noko etandes i sikte!

I forhold til kolikk unge forrige gang er dette heilt HEAVEN! og me storkosar oss! Håpar at dei andre her inne på forumet går rolige, lyse vårdagar i møte!

Back
Topp