Hvordan går det?

Jeg er ikke like kvalm lenger, og godt er det. Men matlysten er ikke på topp likevel. Selv om jeg blir sulten kjempe fort igjen. Er også trøtt og energiløs. Men kan ikke klage [:)]

Er fortsatt kvalmen, men det går litt opp og ned. Må ha masse søvn for å kunne fungere, men tror nok det går oppover. Har også begynt å kjenne antydninger til bekkenløsning, ikke fullt så kjekt nei.

Æ begynt uke 8 me å bi litt guggen/kvalmen, ellers så e æ trøtt, murringe i magen, lite matløst og har steikanes ondt i puppan...
Ellers så e det ikke nåkka spess å klage på her i gården, glede mæ bare te den 15 juli te min kjære kommer heim fra nordsjøen og te at vi ska reise på ferie dagen etter på[:)]

det går egentlig veldig bra, den uggen kvalmen følelsen har gått over. så er bare brystene som er litt ømme.
[:)][:)]

Ikkje fullt så dårleg lenger som eg var, er ikkje kvar dag eg kaster opp og klare å fungera noen timer utenfor huset og [:)] men trenger forsatt mykkje kvile og blir fort kvalm pga lukter el at eg er sulten. Trøster meg med at det vil komme noe fint ut av det[:D]
Kordan har du det om dagen da?

Hmm si det...

Er trøtt til tusener selv om jeg tar jern hver dag...(borsett fra par ganger hvor følte for å kunne drite litt...[:-])

Eller så er jeg litt svimmel og små kvalm innimellom...Alt ettersom...

Her kjenenr jeg ingen ting omtrent. Bare litt lea mus i maven på en måte, så vidt det er no ømme pupper på kvelden [8D] 
Glad kvalmen er borte men hender den kommer hvis jeg har spist mye, eller ikke spist noen ting.
Så er egentlig veldig fornøyd, selv om jeg ikke føler meg gravid.... hmmm... [8|]

Her og går det veldig opp og ned. Denne uka har jeg nesten bare sovet og sovet[8D] ikke så mye kvalm, men når kvalmen kommer føler jeg meg helt æsj. tror jeg og begynner å kjenne bekkenløsning fra tid til annen...

Jeg springer etter snuppa dagen lang, og føler meg egentlig i ganske god form. Var kjempeheldig sist, satser på det denne gangen også[:)]

synes de siste dagene har vært kjipe, kaster opp og kunne søvet stående. formen er heldigvis litt bedre idag og fokuserer veeeldig på premien i enden! [:)]

Skikkelig dårlig form her... Har vært kvalm siden uke 5, nå er jeg mer eller mindre sengeliggende hele dagen... Men det er bare å kjempe på, var sånn med førstemann også... Da trodde jeg det aldri skulle gå over, men nå vet jeg bedre! *drømmer om å komme til uke 13-14*

Blitt litt bedre, heldigvis. Så ikje lyst på det når kvalmen var så ekstrem så den var men har gitt litt slipp nå. Så er så glad. Men er forsatt enormt trøtt[&o]

ekstremt trøtt og vonde pupper, og kjenner det verker i magen om natten, jobber og suser inni der...

Er ganske så trøtt, ja - men fikk 40% sykemelding for en stund, og merker godt at det hjelper [:D]

I går klarte jeg å holde meg våken til mannen min kom og la seg - det satte han stor pris på [;)]
Og i dag har jeg faktisk klart å både rydde kjøkkenet og vaske litt klær. Dette går fremover...

Jeg er overraskende våken...

Men nå krabber jeg til sengs.
Formen er... ikke noe spesielt å sette fingeren på, men ikke helt i skuddet. Ferie heldigvis, så slipper jobb/sykemeldingsvurderinger.

Back
Topp