Hvordan går det? Snart EL?

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Temper dere? Tafser dere livmortappen ? Tar dere EL tester? Hvordan går dere frem denne prøveperioden? Og hvordan går det??

Selv er jeg på dag 7 i syklus, og har begynt å prøve temp som virkemiddel. :-) og har ellers tenkt å ha sex annenhver dag denne mnd, eller la det gå Max to dager mellom... Denne gangen skal det gå!

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Jeg er også på dag 7! :) Bruker el tester. Håper det klaffer denne mnd!

Jeg er på dag 6. Her i gården er det ingen andre tiltak enn sex for å bli gravide :) Ja, og så holde litt greie på syklus da selvfølgelig ;) Men ingen temping eller el-tester og sånn. Men tror jeg leste at det kan hjelpe å holde babyer? For jeg venter bare på at en venninne skal komme hjem fra sykehuset med babyen sin som ble født på lørdag så jeg kan besøke!

I dag fikk eg TR så fort den reise e eg klar :) el tester har eg, å sex Anna hver dag

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app:)

Hvis jeg blir befruktet denne mnd så er jeg jo 9 dager inn i svangerskapet !! :-D

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Nettopp sluttet å blø etter SA,så skal begynne å teste i neste uke:)
Skal ikke stresse med noe,så skal ta det med ro og kose oss når vi vil:)

Den kommende uken bør det være eggløsning her i huset, så nå er det straks på tide å sette inn støtet ;) Jeg antar at eggløsning er på onsdag, men det er jo aldri dumt å prøve litt ekstra. Det er verken tester eller temping her i huset, så mannen får bare gjøre jobben sin når jeg sier det... hihi! :)

Dere som har mistet før å skal prøve igjen. Venter dere til etter mensen eller kjører dere på med en gang? ;)

Vi prøver på med en gang. :) Mistet for tre uker siden (i uke 7) og har endelig fått hcg-nivået ned igjen, så nå håper jeg at det snart er på tide med eggløsning :)

Dere som har mistet før å skal prøve igjen. Venter dere til etter mensen eller kjører dere på med en gang? ;)
Jeg hadde en sa forrige torsdag å vi skal prøve med en gang..venter spent på eggløsning nå:)

Er det vanlig å sjekke hcg nivået etter en SA/MA? Fikk tabletter på torsdag for å fjerne 'restene' i livmora. Jeg skulle ta kontakt hvis det ikke sluttet å blø innen 10dager, men fikk ellers ikke noe beskjed om noe oppfølging. Unnskyld at jeg spør om ting som ikke dreier seg om temaet ;)

Er det vanlig å sjekke hcg nivået etter en SA/MA? Fikk tabletter på torsdag for å fjerne 'restene' i livmora. Jeg skulle ta kontakt hvis det ikke sluttet å blø innen 10dager, men fikk ellers ikke noe beskjed om noe oppfølging. Unnskyld at jeg spør om ting som ikke dreier seg om temaet ;)

Hei :) Vet ikke hva som er vanlig jeg, men vi fikk heller ingen oppfølging i ettertid. Jeg har testet selv med eggløsningstester som var positive i ca to uker etter SA'en og siden de nå er negative regner jeg med at hcg-nivået er nede rundt null igjen (er rundt en uke siden de ble negative). Så nå går jeg bare og venter på at testene skal bli positive igjen :) Er så utålmodig og veldig klar for å bli gravid igjen..

I dag er det EL hvis kroppen min vet å følge vanlig syklus. Da må mannen til pers i kveld, og så blir det spennende å telle ned til ikm de to neste ukene...

åhhh DER fikk jeg eggløsning. Fredag/lørdag!! Dag 19/20 i syklus!! Hallo er ikke det vel seint?

Hadde el smerter i hele går. Pleier å få det rundt dag 16 ca i syklussen. Har da en syklusslengde på 28 :)

åhhh DER fikk jeg eggløsning. Fredag/lørdag!! Dag 19/20 i syklus!! Hallo er ikke det vel seint?

Akkurat det samme her! Trodde EL var ferdig (ut i fra syklusen), men klare tegn og el-test viser at jeg har EL i disse dager, dag 20 i syklus! :)

Back
Topp