Tja, vet ikke hva jeg skal si jeg. Liker å være gravid og dette svangerskapet var veldig ønsket, men det fører desverre med seg så innmari mye smerte for min del at nå gleder jeg med til å bli ferdig. Har måttet starte opp med smertelindring
I tillegg har jeg hatt premature rier 2 ganger, sist gang fikk jeg riehemmende og lungemodningssprøyte. Heldigvis ser det ut til at smurfen vil bo i magen enda noen uker
Forhåpentligvis bare 10 uker igjen.
Er sånn høvelig i rute med innkjøp. Klær har jeg mer enn nok av, men kjøper litt likevell siden det er så kos. De store tingene har vi, og barnevogn henter vi om 14 dager. Ellers mangler vi dyne i den minste størrelsen, dynetrekk til 80x100, sengekant til vuggesengen og sengehimmel er på vei i posten på mandag vil jeg tro
Cravings har jeg igrunn ikke hatt denne gangen. Har hatt lyst på spesielle ting i korte perioder, som appelsinjuice og bringebæresmoothie, men det har passert. Heldigvis har jeg bare lyst på sunne ting. Melkesjokolade har jeg helt avsmak på
Vannmelon blir det spist mye av.
Sist MÅTTE jeg ha iskald melk og skive med nugatti hveer dag hele svangerskapet, haha. Glad jeg slipper denne gangen, blæh!
28+4 i skrivende stund.