Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er vi forhåpentligvis ferdig å grine nå, håper bare han fortsetter å sove nå etter jeg legger han i senga si.
Så det er vel natta strax om han tillater det
Nå begynner vi å få en "rutine" på kvelden/natten. Hun sovner ca kl 10 og våkner igjen 01 -01.30. Mater en ca 30 min. Legger oss igjen så er det opp igjen ca kl 05 og kl 07 da står resten av familien opp og storebror går i bhg, mens mor og lillesøster sover til 09 - 10
Har vært nokså regelmessig med mat (ca) kl 00, 0330, 0630 og så litt tettere (totimers). Går mest i samsoving i vår seng, for da får både voksne og barn best søvn. Velsigna med en som nattestid stort sett bare grynter som tegn på våken og sulten. De gangene han gråter litt, er det unnagjort før kl 00-matinga.
Men to siste nettene har vært en drøm: natt til i går: mat 2330 og 0615!!! Natt til i dag: mat 2330 og 0510!!! Virkelig godt for mamman å sove så lenge nå har han sovet en halvtimes tid her, så det bør vel jeg også benytte sjansen og gjøre