Hvordan går det på jobben?

Fjåsa1980

September 2013 <3
Jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å gå på jobben fremover. Jeg jobber som lærer på videregående som tik tider kan være veldig stressende. Ikke mulighet tim å gjemme seg litt unna hvis man ikke føler seg helt bra! Og må alltid stille forberedt! Jeg har et håp om å klare meg uten sykemeldinger dette svangerskapet! Er bare fre, til sommerferien, så der er jeg heldig! Vært en del sykemeldt de to forrige svangerskapene! Skal prøve å være førevar å sette inn ulike tiltak allerede nå! skal sjekke med sjefen min om mulighet for å endre timeplanen så jeg slipper så mange tidligtimer! synd hvis en må bli litt borte! Vil gå ut over de flotte elevene mine!! Men kjenner det ikke er like enkelt å late som man er på topp med dårlig søvn om nettene, kvalme og trøtt!! Men klager ikke, er jo fantastisk å være gravid! Vi må huske på at det er mange som sliter og her sitter vi alle og føler at kroppen forandrer seg dag for dag! Hvordan er det med dere andre og jobb? Hvilke tanker har dere?