Hvordan går det på jobb da frøkner?

Puuzen86

Forelsket i forumet
Så jenter, hvordan går det med jobb?
Jeg sliter med å komme meg på tidligvakter :hilarious: Er så sliten når jeg kommer hjem at å gjøre noe fornuftig på kvelden utgår nå:rolleyes:

Er også så storforlangende at jeg krever å gå enkelte lister, sjefene må begynne å bli litt smålei av meg:facepalm::hilarious:
 
Så jenter, hvordan går det med jobb?
Jeg sliter med å komme meg på tidligvakter :hilarious: Er så sliten når jeg kommer hjem at å gjøre noe fornuftig på kvelden utgår nå:rolleyes:

Er også så storforlangende at jeg krever å gå enkelte lister, sjefene må begynne å bli litt smålei av meg:facepalm::hilarious:

Lov å kreve litt om man trenger det tenker jeg:wacky: Har du fortalt om graviditeten?
Selv har jeg slitt veldig denne uka. Jobber 7.30-16 med en ganske fysisk jobb (håndtverker) og kvalmen har begynt å snike seg på her. Er verst når jeg må bruke kroppen tungt. Også er jeg så umenneskelig trøtt:eek: Blir en del kjøring i mellom oppdrag, og blir så sigen av det. Skal til legen for noen blodprøver etterpå, og tenkte jeg skulle høre hva han syns om sykemelding nå. Men så får jeg jo så innmari dårlig samvittighet om jeg blir borte nå etter jul:(
 
Går helt fint, bare at hode er en annen plass :facepalm:
Veldig vanskelig å tenke på noe annet enn "er jeg gravid" :hilarious:
 
Har vært sjukmeldt siden forrige uke, jeg. Har ekstrem svangerskapskvalme.
 
Vet ikke enda , har kastet opp noen dager nå men har hatt fri uke , så begynner igjen på fredag og har aebeidshelg... spørs om ikke jeg må kreve tilrettelagt liste selv, hvis jeg kommer meg gjennom vaktene uten å spy på pasientene.. er noen lukter noen plasser som jeg vet jeg ikke takler nå :hungover: blir nok sykemeldt etterhvert , har hatt hyperemesis med de to andre , og kjennes ut som om jeg er så heldig å få det igjen:yuck: men skal prøve og holde ut til det ikke går mer:wtf:
 
Last edited:
Det går egentlig helt fint :happy::happy:
Jobber 7-15 denne uken, har våknet av meg selv ferdig uthvilt kl 5, så er veldig glad for ar jeg ikke skal begynne senere.:D
Så foreløpig går det overraskende bra.
Er aleine de to første timene på jobb og kjenner det er deilig å slippe mas!:hilarious:
 
Har vært sykemeldt, men startet på igjen mandag med en nattevakt. Det var heftig for jeg er så umenneskelig trøtt hele tiden :arghh: Det var heldigvis eneste nattevakt i turnus før jeg forhåpentligvis går ut i permisjon. Har arbeidshelg til helgen. Er veldig spent på hvordan det skal gå med seinvakt tidligvakt seinvakt tidligvakt :sleep011
 
Lov å kreve litt om man trenger det tenker jeg:wacky: Har du fortalt om graviditeten?
Selv har jeg slitt veldig denne uka. Jobber 7.30-16 med en ganske fysisk jobb (håndtverker) og kvalmen har begynt å snike seg på her. Er verst når jeg må bruke kroppen tungt. Også er jeg så umenneskelig trøtt:eek: Blir en del kjøring i mellom oppdrag, og blir så sigen av det. Skal til legen for noen blodprøver etterpå, og tenkte jeg skulle høre hva han syns om sykemelding nå. Men så får jeg jo så innmari dårlig samvittighet om jeg blir borte nå etter jul:(

Fortalt det til enhets og avd. Leder, en av de som skriver lister og de jeg går mest med på toer besøk, de har jo vært superpositive og støttende alle sammen :Heartpink
Men kjenner det røyner på. To tidligvakter på rad er tungt.
Vet det er lett å si, men du skal ikke ha dårlig samvittighet for evt sykmelding. Du må ta vare på deg selv, og mini, du skal tross alt ha ett langt liv å jobben er «bare jobb». Sliter med det samme selv- har vurdert å sykmelde meg ett par uker, men samvittigheta da vettu... mye fysisk og psykisk krevende, samt at det er mye lukter osv... reagerer merkelig nok ikke på avføringslukt :hilarious: men såper, kremer, parfymer :hungover:
 
Tok ut sykemelding i går, en uke i første omgang. Satt langt inne! Første gang jeg har vært sykemeldt noensinne. Jobben min er til tider både fysisk og psykisk krevende men akkurat nå er jeg så dårlig med kvalme at selv å dusje/lage middag/gjøre noe annet enn å ligge rett ut er en prøvelse. Så føltes helt utenkelig å være på jobb. Er bare så redd dette vedvarer, får så dårlig samvittighet :/
 
Jeg er sykemld av andre årsaker, men har gradvis blitt så dårlig at jeg ikke forstår hvordan jeg etterhvert skal komme meg på jobb.
Har liksom avtalt å komme innom nyjobben imårra tidlig for å hilse på. Gruer meg...for idag har jeg vært så dårlig at jeg har ikke klart noe annet enn å ligge på sofaen:arghh::meh::depressed:
 
Jeg er sykemld av andre årsaker, men har gradvis blitt så dårlig at jeg ikke forstår hvordan jeg etterhvert skal komme meg på jobb.
Har liksom avtalt å komme innom nyjobben imårra tidlig for å hilse på. Gruer meg...for idag har jeg vært så dårlig at jeg har ikke klart noe annet enn å ligge på sofaen:arghh::meh::depressed:
Huff, håper formen er bedre når du våkner i morgen :Heartpink
 
Tok ut sykemelding i går, en uke i første omgang. Satt langt inne! Første gang jeg har vært sykemeldt noensinne. Jobben min er til tider både fysisk og psykisk krevende men akkurat nå er jeg så dårlig med kvalme at selv å dusje/lage middag/gjøre noe annet enn å ligge rett ut er en prøvelse. Så føltes helt utenkelig å være på jobb. Er bare så redd dette vedvarer, får så dårlig samvittighet :/
Bra! Viktig å lytte til kroppen nå, å det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Tenk på at du gjør det for den lille i magen, å ikke for don egen del :Heartred
 
Har vært sykemeldt, men startet på igjen mandag med en nattevakt. Det var heftig for jeg er så umenneskelig trøtt hele tiden :arghh: Det var heldigvis eneste nattevakt i turnus før jeg forhåpentligvis går ut i permisjon. Har arbeidshelg til helgen. Er veldig spent på hvordan det skal gå med seinvakt tidligvakt seinvakt tidligvakt :sleep011
Ååh... Sein-tidlig er jo hat når man ikke er gravid, nå er det jo nesten umenneskelig :dead: Kanskje du kan spørre om å få bare dag eller sein, så det ikke blir så veldig tungt?
 
Vet ikke enda , har kastet opp noen dager nå men har hatt fri uke , så begynner igjen på fredag og har aebeidshelg... spørs om ikke jeg må kreve tilrettelagt liste selv, hvis jeg kommer meg gjennom vaktene uten å spy på pasientene.. er noen lukter noen plasser som jeg vet jeg ikke takler nå :hungover: blir nok sykemeldt etterhvert , har hatt hyperemesis med de to andre , og kjennes ut som om jeg er så heldig å få det igjen:yuck: men skal prøve og holde ut til det ikke går mer:wtf:

Haha, akkurat den med å spy på pasienten har jeg tenkt litt på selv- seinest under stell i dag når kvalmen kom sigende :hilarious:
Jeg spurte om tilrettelagt liste, så jeg har fin liste jeg er godt kjent på, og slipper dusjinger- jeg klarer nesten ikke dusje meg selv nå for tiden :hilarious:
Håpe det går bra, så du får det greit på jobb :Heartpink
 
Haha, akkurat den med å spy på pasienten har jeg tenkt litt på selv- seinest under stell i dag når kvalmen kom sigende :hilarious:
Jeg spurte om tilrettelagt liste, så jeg har fin liste jeg er godt kjent på, og slipper dusjinger- jeg klarer nesten ikke dusje meg selv nå for tiden :hilarious:
Håpe det går bra, så du får det greit på jobb :Heartpink
Haha , huff ! GODT du har fått tilrettelagt.. håper det ordner seg best mulig for meg også , så lenge jeg holder ut! Ser for meg en skikkelig avføringsrunde kan bli risikabelt om dagen :hilarious::hungover:
 
Her går det sånn passe, for har så utrolig mange tunge løft på jobb (pasienter), og merker jeg har hatt mer vondt i magen/murringer, når når jeg har startet i jobb igjen etter jul. Har heldigvis ikke blitt kvalm enda, håper jeg slipper:confused:
Er også fryktelig trøtt, hadde sen/tidligvakt først i uka nå og venter bare på fredag for da har jeg fri:hilarious: Får liksom ikke slappet av før ungene er i seng heller, og da er det nesten sånn at jeg bare går og legger meg:hungover:
 
Merker at matlysten blir dårligere så er redd kvalmen er på vei :/
Hadde ekstrem kvalme til uke 16 sist gang, det var helt grusomt, gikk ned masse i vekt :(
 
Back
Topp