Hvordan går det NÅ med bleieavvenningen?

lykkelita*

Forumet er livet
Jeg har inntrykk av at de aller fleste her inne er bleiefrie, i hvert fall på god vei mot å bli det[:)] Så da er det kanskje på tide med en ny avstemming?

TB har tatt bleieavvenningen mye bedre enn forventet, han har vært bleiefri i nesten en måned nå og bruker hverken bleie på dag- eller nattestid[:)]

KA har vært bleiefri om dagen i godt over 1 mnd nå, men bruker fremdeles bleie om natten. Bleia er ofte tørr, så vi får se om vi kanskje tar et steg videre snart, men venter til han er helt innkjørt på stor avdeling i barnehagen. Pjokken min er litt var for store overganger [&o]

Ella bruker forsatt bleie

Bleie om natten, men de er knusk tørre så vi kutter de nok ut nå

Ingen bleie verken dag eller natt[;)][:D]

Bleier her å ikke antydning til å ville slutte[&o]

Han var bleiefri i hele sommer, hadde noen bæsjeuhell pga bæsjevegring. Da barnehagen startet igjen etter ferien gikk hele bleieavvenningen i dass siden de ikke takler uhell der. Så her er vi tilbake til bleier på full tid. [:'(] Regner med vi blir nødt til å ta ferie fra barnehagen for å få ham bleiefri. [:-]

Helt fri... Deilig. Vært uten bleie om natten den siste uken, og ingen uhell. Er superstolt over flinkingen min...

Helt fri... Deilig. Vært uten bleie om natten den siste uken, og ingen uhell. Er superstolt over flinkingen min...

ORIGINAL: giggsy

Han var bleiefri i hele sommer, hadde noen bæsjeuhell pga bæsjevegring. Da barnehagen startet igjen etter ferien gikk hele bleieavvenningen i dass siden de ikke takler uhell der. Så her er vi tilbake til bleier på full tid. [:'(] Regner med vi blir nødt til å ta ferie fra barnehagen for å få ham bleiefri. [:-]

Herregud, så kjipt! Hva mener du med at de ikke takler uhell i barnehagen?

Bleier på natta[:)]

ORIGINAL: lykkelita*

ORIGINAL: giggsy

Herregud, så kjipt! Hva mener du med at de ikke takler uhell i barnehagen?

reagerte på denne oxo... hadde blitt rimelig irritert der ja.... ikke takle uhell... finne seg en ny jobb de da... er en del av livet til barna, og jobben de har valgt seg... provosert kjenner jeg...[>:]

Bruker enda bleie på natta, og den er langt i fra tørr når han våkner så blir nok en stund til der, og må ha på bleie når han bæsjer.

Her brukes det bleie ennå, viser ingen interesse for å slutte ennå heller[8|].. Men stresser ikke med det ennå, kommer vel snart.

Back
Topp