Hvordan går det med vekten?

Noen som vet om man kommer til ett punkt hvir man ikke lenger går ned i vekt etter fødsel, og i så fall, når er det ?
 
Startvekt: x6,7 kg
Graviditet: opp 13,5 kg til y0,2 kg
9 dager etter fødsel: ned 11,4 kg til x8,9 kg

Har mistet mye muskler også tror jeg.
 
Last edited:
Noen som vet om man kommer til ett punkt hvir man ikke lenger går ned i vekt etter fødsel, og i så fall, når er det ?

Når du spiser like mye eller mer kalorier enn du forbruker [emoji6]. Tror ikke det er noen fasit på når det skjer. Kanskje du må handle inn næringsdrikker hvis du går fort ned i vekt uten å ønske det?
 
Rakk å gå opp 10 kg før fødsel.
Var på vekta i dag, 3 dager etter - 1 kg igjen til startvekt. :)
 
Når du spiser like mye eller mer kalorier enn du forbruker [emoji6]. Tror ikke det er noen fasit på når det skjer. Kanskje du må handle inn næringsdrikker hvis du går fort ned i vekt uten å ønske det?
Tror det har roet seg litt nå :) bare funderte over det, og prøvde tenke tilbake til de andre gangene, meeen husker selvsagt nada :p
 
Veide meg i dag før innleggelse. Totalt gått opp 17,5 kg. Vesentlig mer enn planlagt, men pyttsann. Sånn kan det gå. [emoji23]
 
Gikk opp 17,3 kg, 4,5 dag etter fødsel og har gått ned 8 kg.

9,3 kg til startvekt, og ca. 11 kg igjen til trivselsvekt.
 
Vekta har stått stille den siste tia, på tross av hyppig amming. Mulig det skyldes daglig kakespising? Er vel et par kilo ned til pregravid vekt, så stresser ikke med det.
 
2 uker siden fødsel, 12 kg ned. Bare 6 igjen til startvekt, men de kan jeg godt bruke lenger tid på :)
 
Blææh, som fryktet har jeg gått opp 1 kilo[emoji849] Kan visst ikke spise godis hver dag...Såååå kjipt[emoji12][emoji849]
 
41+2 i dag og total vektoppgang er nå nøyaktig 10 kg fra utgangspunktet. 2 kilo mindre enn sist
 
Back
Topp