Hvordan går det med vekta?

36+0 og har gått opp 10 kg.
 
37+5, og har gått opp 22 kg. Mye vann. Stemmer det at det regnes som risikosvangerskap om man legger på seg over 20kg? Tok av 6 kg i januar etter diett, skulle aldri gjort det!!
 
37+5, og har gått opp 22 kg. Mye vann. Stemmer det at det regnes som risikosvangerskap om man legger på seg over 20kg? Tok av 6 kg i januar etter diett, skulle aldri gjort det!!

Aldri hørt at det blir regnet som risikosvangerskap :) Jeg la på meg 25 kg i mitt 2. svangerskap, 35 i mitt 3. Er nå 36+0 og har lagt på meg 25 kg :)
 
36+4 og opp ca 13 kg.. Ser ut til at alt legger seg på magen (og haken)[emoji28]
Gikk opp totalt 17 kg med førstemann..
 
33+2 og veier nå 66.8 kg:) Gått opp 16,8 kg inntil videre.
 
33+0 og veier har gått opp ca 9kg. Men er ikke høy på strømpelesten og er allerede over 80 kg... har snart nådd vekta ved termin sist, så blir nok endel over denne gang. Dessverre :( men min egen feil, ikke levd så sunt som jeg burde, og startvekta var 7-8 kg mer enn den burde vært.
 
Jeg går veldig mye opp når jeg er gravid.. Det er hormonene mine som blir heilt galen. No har e gått opp 30 kilo og har igjen 5 uker til
 
34+2 nå, og er 0.5kg lettere enn jeg var på første kontroll i uke 12 har vært et tungt svangerskap på mange måter
 
Back
Topp