Hvordan går det med vekta deres?

gull nr.3

Glad i forumet
Her går den nedover. Helt greit for meg egentlig, men tenker på lille i magen. H*n tar vel til seg det som trengs uansett?

Har gått ned ca 2 kg

Den står stille enn så lenge, og håper det fortsetter litt til :) La på med nesten 20 kg sist og siste rest av de gikk ikke bort før 2,5 år og en lavkarboperiode senere ;)

Gått ned 3,3 kg. Men ikke bekymret for den lille for akkurat dette, Har masse å ta av og vet jeg spiser, men er bare ikke så mye :)

Har i hvertfall sluttet å gå nedover tror jeg. Men vi går vel alle opp etterhvert hehe satser jeg på.

Jeg aner ikke hva vekta står på nå, men tror den har stått ganske stille egentlig. Jeg har som mål å gå opp litt mindre dette svangerskapet enn sist... jeg gikk opp 30 kg og det var nok litt i overkant for lille meg. :-P Prøver å ikke spise så mye søtt. Var nok det som tok meg sist. Fikk helt dilla på en type smurfedrops. Jeg ble direkte hissig om jeg ikke fikk minst en sånn eske om dagen. :-P Håper jeg får en litt mer sunn dille denne gangen. Hehe

Jeg har gått opp 1 kilo. Ikke kastet opp noe, men spiser for å døyve kvalmen. Hadde gått opp 1 kilo på denne tiden sist også og da endte jeg på +11 kilo, så håper jeg havner på samme denne gang:-)

gått opp ca 1 kg -.(må spise hele tiden for å døyve kvalmen) sist la jeg på meg 14 kilo. var høygravid i jula så siste 2-3 kilo var unødvendig :P etter 14 dager hadde jeg gått ned 11 mens dei siste 3 satt ca 4 mnd.

jeg er -3,5 kilo og har av den grunn fått time til ny UL sånn at vi får en vekst å sammenligne med til ordinær UL..(dette siden datteren min var 2600gram når hun ble født, 11 dager på overtid, jeg er livredd for å få så undervektig unge igjen, det var et helvete...)

Back
Topp