Hvordan går det med trimmen?

CathogBen

Elsker forumet
Her i gården er det litt opp og ned merker jeg... hadde noen voldsomme planer på begynnelsen av året, men begrenset seg jo pga KS.. Men nå kan jeg trene som normalt igjen heldigvis.

Går noen turer og trener ellers på Elixia. Men det var denne motivasjonen da... + at jeg har en samboer som spiser snop daglig omtrent [8D] Farlig med sjokolade i hus.... [8D]

Men har et mål som jeg håper er nådd i løpet av året [:)]

som vanlig kjempe planer om å bli kjempe sunn og trimme masse, men det er som oftest ikke det som skjer.
Har startet i dag, og virkelig bestemt meg for å kutte ut godis nå lagt på meg masse etter svangerskapet. :(¨
Håper virkelig jeg klarer det nå

Ja den godisen altså... argh. Prøver å kun spise snop på lørdager, men sklir jo stadig vekk ut [8D]

hadde det ikkje vært for godis.... så hadde ditta gått supert!! hehe..

Neida, er på dag 15 av 30 day shred.. trener det kvar dag!
Men ellers går det trått...

Med en samboer som spiser snop hver dag så og si så er den biten vanskelig å gjøre noe med... (Han er tynn som en strek, og legger ikke på seg et gram!)

Åsså er jeg for lat til å dra på treningsenter... Det er GØRR!! [:'(] Og siden tulla har RS har det ikke blitt noen trilleturer i finværet heller[&o]
Men nå begynner hun å bli bedre![:)]

Tenkte å begynne på den 30 DS til mandagen da [:)][8D]

Men vekta er nå på 71.6 Før jeg ble gravid var den på 75.8 [:)] Og alle sier at jeg har blitt mye tynnere en før jeg var gravid. Ikke det at jeg synes jeg har blit så mye tynnere, men merker det på klær osv da [:)]

ORIGINAL: Villemo26

hadde det ikkje vært for godis.... så hadde ditta gått supert!! hehe..

Neida, er på dag 15 av 30 day shred.. trener det kvar dag!
Men ellers går det trått...

Om du trener hver dag så er vel det mer enn bra [:)][:)] (kan jo ikke akkurat skryte på meg det samme....)

eg starta på 30 ds, men måtte slutte pga ryggsmerte [:@] prøva gå tur kvar dag..men no kom dinna helsikas snøven igjen og d e SÅPE glatt å gå her!! argh!!! men har plane om å prøve gå kvar dag...spiser ikke godis i ukene da...

Trener 30 days shred. Har akkurat blitt ferdig med dag 8[:D] Prøver også å gå en tur hver dag.

Back
Topp