Hvordan går det med svangerskapsplagene?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Som gravid kan du få en rekke plager du aldri før har hatt. Plutselig kan du få en sviende, brennende følelse bak brystbenet, og resultatet er halsbrann. Her får du vite mer om hvorfor du kan bli plaget av dette, og hva du kan gjøre for å redusere plagene.

Plages du??

Her kan du lese litt om andre svangerskapsplager

Ja! Halsbrannen har kommet i hus her! Mandler virker veldig godt mot det på meg!:) tre-fire stk så er halsbrannen vekke noen timer:)

Halsbrannen har kommet ja... :( mandler ja, det skal jeg prøve!! Litt sunnere enn lovehearts ;)

åh så kjekk tråd! har ikke hatt noe spesielle plager enda, hatt bare en gang med halsbrann og gikk over veldig fort :)

Bruker melk mot halsbrann her.. Blitt mer og mer plaget

Jeg er heller ikke veldig plaget med halsbrann enda, heldigvis. Men de få gangene det har meldt seg har det hjulpet med litt melk og litt ro.

Halsbrannen har dukket opp på kveldene den siste uken her. Inntil videre hjelper det heldigvis med litt melk da, og så tenkte jeg å få tak i lovehearts, for det hjalp godt forrige gang :)

Jeg har lest et eller annet sted at melk kan gjøre det verre.. Husker ikke hvor, skal se om jeg finner link :)

Jeg har vært utrolig heldig og sluppet unna med alt foreløpig, men kan nok hende det kommer :P
Har prøvd love hearts mot halsbrann og det funker supert :)

Her er kvalmen verst :( Har blitt delvis sykemeldt nå, og det hjelper å stresse ned.
Halsbrann og smerter fra magesekken er jeg godt vant med fra før, men det har blitt verre nå. Heldigvis står jeg fast på Somac (syrepumpehemmer) på grunn av et spiserørsbrokk. Det hjelper. SKulle egentlig kutte dem ut i graviditeten, men det klarer jeg ikke.
I forrgige svangerskap var jeg veldig svimmel pga lavt blodtrykk, men dette merker jeg ikke mye til nå :-)

Gavison tabletter og miksturen (smaka skit) funker her enn så lenge..er ikke så ille noe.

Ingen plager her foreløpig :)

Bedre enn før! Men det er pga mye fri mht eksamen.. Gruer meg til september når jeg tenker på fulle dager og høygravid.

Back
Topp