hvordan går det med sovingen?

testel87

Flørter med forumet
det har vi sliti med siden første dag føles det som.
har rettet seg endel på dagen og på gode netter er jeg oppe rundt 3-4 ganger. jobber med å få mini til å sove hele natta men det frykter jeg er leeeeeeeeenge til :)

hvordan er det med deres februar gull?

Mini begynte å gråte i stad, jeg pleier som regel bare plukke han opp og gi han mm. Men denne gangen satte jeg meg ned ved siden av sengen hans og sang 7 sanger så sovnet han igjen. 

Det skal jeg fortsette med, tenkte jeg skulle begynne for fullt på torsdag/fredag + helgen. Er kos å amme, men nå som jeg snart skal begynne på skolen igjen og i tillegg er gravid vil nok ikke kreftene rekke til. Han kan finne på å våkne alt fra 1 til 6! ganger hver natt. Slitsomt i lengden, i tillegg tar han verken tutt eller koseklut eller noe i den duren. 

Kan bli spennende dette..men det er en vanesak og en kamp det er bedre å ta nå enn senere..

Lykke til med kampen du også!

Vi har kommet langt med ganske så faste rutiner... Så lenge han får mat til ca lik tid og sover i senga si til ca samme tid hver dag så går det bra. Men det er jo ikke like lett å holde... men han sover mye bedre på dagen hvis han får sove i senga på soverommet hvor det er litt kaldt. Vogna funker dårligere, både inne og ute.

Kvelden derimot er super bra! Kunne ikke blitt bedre... Mat i 6 tia, så bading og så ammes det i stua (i ca 2min) og så bare å legge han i senga, synge en sang og gå ut. Da bare sovner han... som regel uten en lyd.

Vi har hatt 1 uke hvor han sov hele natta, men så ble han syk og nå er vi tilbake til flaske en gang. Og tror nok det kommer til å vare en stund for han virker sulten om natta. Drikker fort nesten 220ml...

Så vi har gått fra å slite med all soving, spesielt på dagtid til noe jeg syns funker bra!

oi så bra da nekinna :) ka gjorde det får å få til sovinga da???
Her funker det sån noe lunde sover til faste tider men dag sovinga må eg enten legge meg med ho til ho sovner eller bysse eller trille vogna sovner ikkje av seg sjølv. Om kvelden etter graut og bading ammest det og da sovner ho nesten altid så legg eg ho i senga hvis ikkje ho sovner sitt eg att med senga hennes å stryk på ho til ho sovner, så våkner ho ein gagn mellom 22-00 panikk for at ho ligg å leine tar ho da opp i mi seng.......

Så har laga meg ein del "lettvinte" løsninger men har denne uka beggynt kampen litt med at ho legges om kvelden der eg går inn og ut seier god natt stryker på ho og ut i gjenn og i gjenn phu beli langt dette  

Hun sover relativt greit så lenge hun ikke plages av sykdom eller tenner. Noe jeg føler er ganske ofte! Skal snart slutte med amming, da håper jeg ting blir MYE bedre..

Back
Topp