Hvordan går det med små og store?

Familielykke

Betatt av forumet
Hei.

Har de siste ukene vært litt innom forumet. Vesla et snart 9.5 mnd o_O eller lengre ute enn inne som jeg pleier å tulle med når folk spør. Tiden flyr virkelig.

Har deres begynt å krabbe, gå, spise godt med mat, bable og kjenne igjen situasjoner og rutiner?

Vi har en søtnos som elsker å være med oss i alle rom til en hver tid så det å ligge på gulvet er møkk for henne. Så her er det mest skyving, noe åling, mye kontakt og babling og en del herming etter lyder og kjenner igjen situasjoner og rutiner. Stort sett så tilbringer vi dagene ute i 2-3 timer der hun trives best.

Håper det står bra til med dere alle, og håper det bare ikke er jeg som har startet å planlegge bursdag :joyful:
 
Det går bra her også. Jeg har jobbet tre uker nå, så det er pappaen som er hjemme. Vesla er snart 8,5 måned. Hun er en riktig tornado! Kryper og har begynt å reise seg. Så her måtte vi barnesikre huset fortere enn vi trodde vi måtte. Vi er også mye ute. Hun stortrives i pulk heldigvis! Jeg ammer fortsatt veldig mye, så har vært ganske trøtt nå etter jeg begynte å jobbe igjen. Sovner ganske ofte med henne i sengen på kvelden, så er ikke veldig sosial med samboer etter ca 20-20.30 :hilarious:
 
Så hyggelig, vi ordnet det slik at jeg er litt ekstra hjemme så vi treffer godt med barnehageplass.

Hvordan ble det å begynne å jobbe igjen? Har vært i dialog med leder og bedt om skjema for 80 % stilling grunnet reisevei i hovedsak, kjører tilsammen 2 timer til jobb/hjem hver dag så kolliderer litt med levere/hente :oops:

Vurderer å flytte nå det neste året for å tilrettelegge bedre for oss og mulig et barn til.
 
Back
Topp