Hvordan går det med søvnen?

Hvordan er søvnen?

  • Fantastisk! Har aldri sovet bedre

    Votes: 0 0,0%
  • Som vanlig

    Votes: 3 5,5%
  • Litt dårligere enn vanlig

    Votes: 17 30,9%
  • Ganske dårlig- og det gjør meg mer sliten på dagen

    Votes: 25 45,5%
  • Elendig- blir veldig sliten av det

    Votes: 10 18,2%

  • Antall som har svart
    55
Ganske som vanlig. Våkner noen ganger for å gå på do, men får ganske lett sove igjen.
 
Utrolig varierende! Det fleste nettene sover jeg som normalt, noen ganger våkner jeg 1-2 ganger for å tisse og sovner med en gang igjen, litt sjeldnere (men et par netter på rad nå…) er det umulig å sovne fordi hun baler på så mye at det er vondt. Men jeg hadde faktisk forventet å våkne mer for å tisse, så er positivt overrasket over hvor mange netter jeg fortsatt sover helt gjennom :) Våkner kanskje for å snu meg, men sover enkelt videre.
 
Sover ganske dårlig. Vondt i kroppen, hoven i ben og armer + må tisse hele tiden. I natt fikk jeg ikke sove før ca 1.30 og våkna av meg selv kl 3. Lå å prøvde sove frem til 4.30 da yngstemann kom tuslende inn. Han fikk heller ikke sove, og selv om han var rolig ble det ikke noe mer søvn på noen av oss før vi sto opp kl 6 :meh: Vekte mannen kl 8 da så jeg fikk lagt meg et par timer igjen.
 
Varierer veldig her. Noen netter sover jeg bra og noen netter sover jeg dårlig.
 
Veldig varierende. Storesøster og lillebror er allerede et team. :smiley-ashamed004 Så de nettene storesøster sover dårlig og trenger meg litt ekstra er de dagene lillebror presser på ribbein eller blære.. mens de nettene storesøster sover gjennom hele natten er de nettene lillebror lar meg sove uten å må noe ekstra på do og uten noe ekstra press mot ribbeina.
Men bekkenet gjør såpass vondt at jeg våkner hver gang jeg skal snu på meg men det begynner jeg å bli vandt til så det plager meg ikke så mye noe mere :smiley-ashamed004
 
Begynner å bli stadig vanskeligere å finne en god sovestilling og våkner hyppig og må på do :happy090 Gleder meg til snart ha permisjon og kunne sove skikkelig ut om morgenen!
 
Back
Topp