Hvordan går det med redebyggingen?

Bamsemooms

Glad i forumet
Har du barnerommet klart? Gjort noen innkjøp du er ekstra fornøyd med i det siste? Oppussingsplaner for barnerom? Evt babykrok på soverommet, badet, stuen? Legg gjerne ut bilde. :) (veit jeg kanskje er litt tidlig ute...!)

Jeg leter etter babyrom-inspirasjon...! Har et soverom som heldigvis har stygg gul tapet, og stygt lagt gulv....så vi kan pusse det opp med god samvittighet... :)

Har ikke startet på noe.... kun kjøpt inn vugge og litt klær. Men planlegger litt i hodet. Har ikke barnerom til mini men skal lage en krok oppe i loftstuen, utenfor soverommet vårt. Der skal vi sette opp stellekommode (som ikke skal være stellekommode men vanlig kommode med stellematte på) kurver til leker, lampe og evt litt små stæsj.
Gleder meg til å sette i gang men skal vente noen uker til. Gleder meg til å se andre sine bilder :)

Her bruker minsten grindsenga enda, tenker å bytte i sommer eller noe :) så skal bebien pp vårt rom enstund, og senere skal storesøster ha vårt rom og bebin hennes rom, og vi skal ha de siste rommet :) men vi må pusse opp gangen og litt forskjelli før vi kan omublere :) mye styr ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har startet smått, jeg også. Nå går det mest i å finne inspirasjon :) Klarer ikke bestemme meg for noe, om dagen. Vet jeg skal ha en kiliseng, men det stopper liksom der.

Vi har malt barnerommet, satt opp sengen og en kommode.. Mangler fortsatt masse der inne, men babyen skal jo sove med oss først, så stresser ikke:):) ImageUploadedByBV Forum1368099108.749413.jpg sånn blir fargen i hvertfall:)

Vi har ett soverom for lite hvis alle skal ha vær sitt rom. Skal bygge på om 2 år. Storesøster og lillesøster (som også skal bli storesøster:P) skal bytte rom så skal de 2 minste dele rom en stund. Til å begynne med skal jo bebisen ligge med oss :) Har begynt redebyggingen i hodet men ikke noe mer enn det. Har heller ikke kjøpt inn noen klær eller noe. Men det tror jeg heller ikke jeg kommer til å gjøre.

Har mange tanker om hvordan rommet skal være, men ikke gjort noe der ennå. Vi kjøpte leilighet og flyttet inn rett før påske, så det har blitt en del oppussing. Nå holder vi på med walk-in-closeth som nok blir ferdig neste helg. Og så blir det nok fiksing av babyrom etter det igjen. Ser for meg lilla/lavendel vegger og hvite møbler, gjerne med litt mønster... Blir spennende å se... :)

Har mange tanker om hvordan rommet skal være, men ikke gjort noe der ennå. Vi kjøpte leilighet og flyttet inn rett før påske, så det har blitt en del oppussing. Nå holder vi på med walk-in-closeth som nok blir ferdig neste helg. Og så blir det nok fiksing av babyrom etter det igjen. Ser for meg lilla/lavendel vegger og hvite møbler, gjerne med litt mønster... Blir spennende å se... :)

Da mååå du poste bilde :) :) høres ut som det kan bli veldig fint!

Vi har kjøpt nytt og flytter inn siste helgen i juni ;) Så vi vil vente med å handle noe som helst før vi flytter. Vet ikke helt hvilket av rommene jeg skal ha barnerommet på en gang :) Rommene er ganske nyoppusset så vi skal vel mest innrede det... Har litt lyst på en striper tapet på ene veggen- men vi får se hva det blir til :) mannen vil ha Stokke sleepi sengen- og jeg motsier han ikke :P Det er vel det eneste som er bestemt... I begynnelsen vil hun jo sove inne hos oss uansett :)

Back
Topp