Hvordan går det med negler og hår?

caracara

Forumet er livet
Jeg synes håret mitt har vokst mye mens jeg har vært gravid (heldigvis, var ekkelt kort og stygt i sommer) men røyter myyye. Grer av mange hårstrå etter dusjen som havner rett i do [;)] Skal vel egentlig ikke miste så mye før man ammer? Synes også neglene vokser mye fortere[;)]

har ikke merket så mye forskjell tror jeg![:)]

eg merke håret mitt blit fortere fett eg.[:@] miste litt hår. å neglene vokse i raserfart.

Hår og negler vokser fortere på meg i svangerskapet PLUSS når jeg ammer.
Mister utroooolig mye hår også, hehe! Så gleder meg til jeg er ferdig med å amme til å få håret mitt tilbake, hehe! Men heldigvis har jeg møøøøe hår å ta av hehhe!!

mista også litt hår i dusjen og når eg kamba det.. veit ikkje om det skyldast at det er tørt og knekker, eller om det er frå hårrota.. ;P
og så blir det fortare fett=P

ORIGINAL: Amaryllis

har ikke merket så mye forskjell tror jeg![:)]

Ikke jeg heller, men gruver litt til amminga, mistet MASSE hår sist[&:][&:][&:]

Negler og hår vokser kjempe fort her også [:)] ganske greit med tanke på håret [;)]
men jeg også røyter mye jah [&:][:)] litt greit for jeg har så tykt hår men nå kan det stoppe [;)]

Vokser fortere her også men eg mister ikkje meir hår enn vanleg. Neglene er lekre no[:)][:)]

Ikke merket noe særlig, annet enn at det blir fort fett:/ Har heldigvis en del hår å ta av om eg skulle miste litt:)

mitt hår vokser ikke så mye i lengden, men er blitt veldi tykt, og jeg har tykt hår i utgangspunktet.....blitt litt tørrere, dvs kan gå en dag lenger enn vanlig før jeg trenger vaske det.....
neglene er blitt tykkere!!! og holder lengre. De pleier flise seg veldig spes på vinteren!

Håret mitt er bare dritt! Når det er nyvasket ser det tørt ut, og dagen etter er det allerde blitt småfett.... Og det er helt umulig å style det, så samler som regel alt bare i en dott bakpå hodet..... OFF! Håret mitt vokser ganske fort til vanlig, har ikke merket noe forskjell på det... Gleder meg til det blir normalt igjen!

Håret, neglene og huden min er helt død rett og slett. Håret bare henger rett ned (har egentlig krøller), huden er så trørr at går jeg ut uten krem så ser jeg ut som en snømann og neglene ramler sund bare jeg ser på dem..

Håper det forandrer seg når hun kommer ut. Føler meg ikke helt på topp gitt.

Både negler og hår vokser fortere på meg nå[:D] Men jeg røyter ikke i det hele tatt, noe jeg gjorde mye før. Får håpe ikke alt håret detter av etter fødsel[8D]

Håret vokser i sneglefart, blir ikke på langt nær like fort fett som til vanlig, og jeg røyter nesten ikke. Neglene ser ut til å være som før - de vokser greit fort og er sterke. Merkelig kombinasjon.

enig at negler og hår vokser!!

jeg mister også mye hår, så gruer meg til om jeg mister enda mer når jeg begynner å amme! Så har kjøpt B vitamin for å være i forkant allerede, sambo kommenterte det faktisk senest i går.... [;)]

Back
Topp