Hvordan går det med modningen jenter?:)

Bringebær

Gift med forumet
Til dere som nærmer dere termin. Noen som føler de begynner å bli fødeklare?:) Tenker på modningstegn ol?
Kanskje noen vet hvordan det "ligger an" der nede?:P

Her ligger lillegutt med hode helt nede i åpningen, moden og 1 cm åpen.
Ble som sagt strippet litt på mandag og lurer på om ikke noe av slimproppen holder på å gå:) hvertfall masse mere murringer og nedpress. Blir spennende å se hvordan det ligger an på sjekk på torsdag:)

Hva ned dere?:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg har følt modning nå på lenge :P
Tror også at hode ligger ganske ned, men er usikker. Skal til jordmor 23.07, men håper at det skjer noe før :)
Slimproppen har gått for ca 2 uker siden, mensmurring i magen og korsryggen har jeg og følelse på at ungen kommer ut :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Har ingen anelse.:D Merker at lille presser mer nedover, men hun blir jo tyngre så det skulle vel bare mangle.. har ærlig talt ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter.:)

Jeg kjenner slike stikk i underlivet, og tror at det er modning av livmorhalsen, men vet jo ikke. Hodet ligger høyt foreløpig, så vanskelig å vite om det er noe ende på det her :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Til dere som nærmer dere termin. Noen som føler de begynner å bli fødeklare?:) Tenker på modningstegn ol?
Kanskje noen vet hvordan det "ligger an" der nede?:P

Her ligger lillegutt med hode helt nede i åpningen, moden og 1 cm åpen.
Ble som sagt strippet litt på mandag og lurer på om ikke noe av slimproppen holder på å gå:) hvertfall masse mere murringer og nedpress. Blir spennende å se hvordan det ligger an på sjekk på torsdag:)

Hva ned dere?:)

Ooooo. Så spennende ;-) snart bebis hos deg da kanskje.:-D

Min ligger med hodet ned, men var ikke festet for litt over en uke siden. Men er ganske sikker på at det er d nå, magen har sunket en del og har veldig mye nedpress, mye stikkinger og HARDE vonde kynnere. Så regner med, og tror d er modning? :-P:-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Hodet var kommet lenger ned på kontroll i forrige uke en gangen før i hvertfall:-) ellers merker jeg litt mere kynnere og litt nedpress når jeg går. Går til lege så blir ikke sjekka for modning og åpning..

Regelmessige sammentrekninger i ettermiddag med 5 min i mellom i ca 2 timer!! Men nå har de jo seff dabbet av igjen!:( Får presse mannen til en liten kosestund i kveld for å se om det kanskje kan få gang i noe igjen;) Ellers håper jeg de hvertfall har vært med til å modne enda mere!:)
Spennende tid dette altså!:D
Kanskje på tide å pakke fødebagen og få klart det siste?;)

Kjenner ingenting jeg "/ hode var ikke festet for en uke siden heller "/ har termin om 11 dager

Livmorhalsen var 15 mm på fredag..tviler på der er noe spes igjen nå.. slimproppen har gått for andre gang de siste dagene masse menssmerter/murringer å kynnere.. han er godr festet med hodet

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Livmorhalsen var 15 mm på fredag..tviler på der er noe spes igjen nå.. slimproppen har gått for andre gang de siste dagene masse menssmerter/murringer å kynnere.. han er godr festet med hodet

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Oj, da er det ikke sikkert det er så lenge igjen for deg!:)

Dere som har blitt sjekket og strippet, har dere sport eller bedt om det selv?:) skal til jm 26. Juli og sist sv. Skap gjorde hun ikke noe slikt... Såfall hvem kan jeg gå å få sjekket modningen?

Dere som har blitt sjekket og strippet, har dere sport eller bedt om det selv?:) skal til jm 26. Juli og sist sv. Skap gjorde hun ikke noe slikt... Såfall hvem kan jeg gå å få sjekket modningen?
Det varrierer veldig. ble aldri sjekket med nr en. med nr to var det jm min som gjorde det i uke 39. Denne gangen får jeg Akkupunktur på sykehuset og da er det jm der som følger med og evt stripper litt. Egentlig først fra uke 38 men ble sjekket på mandag (37+4) da det er 3 og jeg har født en uke før med begge de andre og følte jeg hadde hodet til ungen mellom knærne;) Varrierer veldig om de sjekker og evt når. Mange vil ikke sjekke før termin, spesielt hvis det er første:)

Men det skader jo ikke å spørr!!:D

Oj, da er det ikke sikkert det er så lenge igjen for deg!:)

Nei, det kan se ut som det er snakk om dager å ikke uker.. men man vet aldrig :) Uans gla jeg er passert uke 34 med vårt utgangspunkt :D

Vanskelig å vite hva som er kynnere og hva som er bekkensmerter, føler jeg... Innimellom høgger det til i magen, men det føles ikke som ordentlige rier ennå.
Stripping vil jeg helst ikke ha... røsking i høna, nei takk! Da lokker jeg heller mannen med på litt *host* modningsterapi... :P

Back
Topp