Hvordan går det med magen, jenter?

Nanna

Betatt av forumet
Jeg er 8+3 i dag og siste uken har magen kommet :) Gjorde det forrige svangerskap også. Nå pakkes jeansen bort og gravidbukser frem...
Skal prøve å ta et bilde.

Begynne å komma mage her o. Men det e vel for eg e så oppblåste, så eg må gå med mammabukser... Vis kje eg vil fisa kvargång eg bøye meg ned, hehe.

ingen mage her :( skal ikke magen komme fortere siden det er 3dje gangen jeg er gravid nå? el egentlig 5te.... 2 av de endte i abort... er 9+2 idag.

ingen mage her :( skal ikke magen komme fortere siden det er 3dje gangen jeg er gravid nå? el egentlig 5te.... 2 av de endte i abort... er 9+2 idag.

jo, di seie jo magen ska komma fortare når du har vært gravide før. Men har ei venninna som e 3 gangsgravid, og hu er 15 uker, og det viser ikke litt en gang. Eg ser mær gravid ut enn henna. Eg e bara oppblåste da, men går me mammabokser, så magen forme seg te gravid mage :p

Magen har komt litt... Er 8+5 i dag :)

Mage har komt litt. Har lagt på meg 2 kg og er veldig oppblåst. :smiley-ashamed008 Arbeidsbuksa har blitt veldig stram allerede.

Litt mage å oppblåst. Var ei som stakk meg i magen i dag å lurte på om det var baby der.
Stakk bare til bake å så at det er der det er baby!!( hun er høy gravid)

I måren er jeg 9 uker! :D woho! Da er jeg lengre på vei enn begge gangene jeg har mistet!

Back
Topp