Hvordan går det med kostholdet?

M

Moderator Wilma

Guest
Ammer du? Gjør det at du kan spise hva du vil uten å legge på deg? Er du en av de som ikke går ned i vekt av amming?

Passer du på å få i deg skikkelig mat i løpet av dagen eller blir det mye enkle og kjappe løsninger, som gjerne også er usunne? :)
 
Fullammer og vekten går stadig nedover ja. Veier nå 4kg mindre enn før jeg ble gravid [emoji85] Spiser akkurat hva jeg vil [emoji846]
 
Delammer og går oppover i vekt...
Etter fødsel veide jeg mindre enn før graviditeten, men ikke nå.
Klarer ikke helt å styre meg når det kommer til søtsaker for tiden :bag:
 
Fullammer [emoji4] Har igjen 2 kg til startvekt (la på meg ca 14 kg). De fleste kiloene raste av i starten, men nå har det stoppa litt opp de siste ukene. Kun gått ned 0,5 kg de siste 14 dagene. Mistenker at det har noe med søtinntaket å gjøre [emoji28][emoji85]
 
Er på startvekt. Men gikk ikke opp noe i svangerskapet. Spiser alt for mye drit. Sjokolade, pizza osv. Håper det blir lettere å være flink når det blir mer tid og energi til å lage mat. Går heldigvis ikke opp i vekt da. Men går ikke ned heller. [emoji12]
 
fullammer ja, gikk opp rundt 23(!!) kg under graviditeten. har mistet 20 av dem så det går unna heldigvis.
spiser ikke bevisst sunt men har vel et normalt kosthold, holder ikke igjen på søtsaker så hadde muligens gått ned mer uten menmen, verdt det :p
 
Ehm..... her går det oppover igjen[emoji29] ammer ikke, så ingen hjelp der.
 
Fullammer. Har generelt høy forbrenning. Blir kvalm av for mye søtt og fett på en gang, er litt følsom for svingninger i blodsukkeret. Må derfor balansere maten jeg spiser - gulrot og sjokoladekake er fin kombo :)

Ønsker å ha litt å gå på, så spiser det jeg vil :) Er ikke på startvekt enda:)
 
Spiser relativt sunt, men unner meg nok mer godt i hverdagen enn jeg kanskje burde. 5,5kg unna startvekt.
 
Gikk ned til under startvekt like etter fødsel (hadde ikke lagt på meg noe særlig), men så begynte det å gå oppover igjen. Nå ligger vekten og vipper rundt startvekt, som egentlig er for mye i seg selv. Fullammer, men unner meg altfor mye søtt [emoji28] Og bekkenløsning har hindret meg i å være så aktiv som jeg har lyst til/burde være.
 
Spiser sunt med vilje for tiden. Føler jeg får litt mer overskudd i en hverdag med generelt lite overskudd ;) Gikk opp over 20 kg i svangerskapet og er tilbake til startvekt. Gir kostholdet litt æren for det!
 
Back
Topp