Hvordan går det med forholdet?
Her går det veldig dårlig og har egentlig begynt å forberede meg på å gjøre dette alene.
Her går det veldig dårlig og har egentlig begynt å forberede meg på å gjøre dette alene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei Hvorfor det?Hvordan går det med forholdet?
Forholdet er relativt nytt og jeg har sett sider som jeg virkelig ikke liker. Han har ingen ryggrad. Hver gang vi diskuterer noe så er han alltid enig med meg. Det er så slitsomtÅh nei Hvorfor det?
Det var leit å høre Har du vært åpen med han om det og fortalt at du ikke ønsker en som sier seg enig i alt?Forholdet er relativt nytt og jeg har sett sider som jeg virkelig ikke liker. Han har ingen ryggrad. Hver gang vi diskuterer noe så er han alltid enig med meg. Det er så slitsomt
Ååååjj! Leit å høre at du har det sånn! Kan godt forstå at det er frustrerende når han oppfører seg slik når du tar opp ting. Jeg kjenner meg igjen, da jeg har en som ser på meg med triste øyne, og sier etter hvert "er du ferdig å krangle". Ingen respons, føler liksom at de ikke bidrar med noe konstruktivt eller ønsker å prøve når de enten glatter over eller gjør andre strategier for å unngå konfrontasjonen.Hvordan går det med forholdet?
Takk for et godt tips!Uff så kjedelig.
Skal sies at vi hadde mange nedturer og jeg var på nippet til å pakke sekken og kaste han ut under forrige svangerskap.
Nå vet vi mer hva vi går til, men merker han blir seksuelt frustrert og kan si/gjøre ting han ellers ikke ville gjort. Så tror nok vi begge blir litt hormonelle under denne graviditetsperioden.
Har dere prøvd parterapeut? Du får gratis time på foreldrevernskontoret i kommunen du bor i, vi har brukt det og synes det fungerte veldig bra!
Ja, jeg har sagt det til hanDet var leit å høre Har du vært åpen med han om det og fortalt at du ikke ønsker en som sier seg enig i alt?
Der sier du det. Ingen respons, unngår tema eller bare føyer seg etter meg.Ååååjj! Leit å høre at du har det sånn! Kan godt forstå at det er frustrerende når han oppfører seg slik når du tar opp ting. Jeg kjenner meg igjen, da jeg har en som ser på meg med triste øyne, og sier etter hvert "er du ferdig å krangle". Ingen respons, føler liksom at de ikke bidrar med noe konstruktivt eller ønsker å prøve når de enten glatter over eller gjør andre strategier for å unngå konfrontasjonen.
Går ut fra du har sagt til han hvor mye det betyr for deg at han også bidrar til å berike perspektiver og foreslå egne løsninger. Hvordan reagerer han når du sier du begynner å lure på om dette er det rette?
Syntes det var lurt å ta kontakt med rådgivning, både for å få en objektiv part, og samtidig la han få vise ansvar for felles prosjekt.
Så godt å lese at dere har det slikSå leit å lese.
Som noen over skriver, så føler jeg meg heldig!
Vi har vært sammen i 10 år og har det like fint ❤
Han forstår at jeg er hormonell og han tar mye hensyn og hjelper meg. Og så prøver jeg å ta hensyn andre veien.
Føler vi er gode og rause. Selv om vi kan bli irriterte og glefse litt av og til; men det tåler vi ❤
Unnskyld at jeg ler, men....Kjell Simen?? Hahahaha, godt du har litt galgenhumor oppi alt detteherDer sier du det. Ingen respons, unngår tema eller bare føyer seg etter meg.
Jeg vil ikke ha en nikkedukke. Har begynt å kalle han for Kjell Simen fra parterapi. Han har fått klar beskjed.
Så trist å høre at dere har det slikHvordan går det med forholdet?
Det gjør vi og! Enten sender jeg screenshot eller så leser vi sammen på kvelden ❤Så leit å høre Vi har det veldig fint. Vi har vært sammen lenge, og dette er et etterlengtet svangerskap. Jeg pleier å sende screenshot fra appen helseoversikt hver uke, den delen som gjelder for partneren. Da får han en forklaring på hvordan jeg påvirkes av svangerskapet
Legger ved denne ukens forklaring!
Haha det gjør jeg også Jeg har heldigvis en samboer som er veldig forståelsesfull og vi krangler lite. Synes ikke svangerskapet har gjort så mye med humøret mitt heller, så det hjelper nok på.Så leit å høre Vi har det veldig fint. Vi har vært sammen lenge, og dette er et etterlengtet svangerskap. Jeg pleier å sende screenshot fra appen helseoversikt hver uke, den delen som gjelder for partneren. Da får han en forklaring på hvordan jeg påvirkes av svangerskapet
Legger ved denne ukens forklaring!