Hvordan går det med dere?

Nina 23

Betatt av forumet
Heisann alle kommende julemammaer:-)

Er så stille her om dagen, hvordan har dere det da??
Vokser dere mye om dagene??
 
Enig med deg.... Syntes det er veldig stille.

Syntes magen min fortsatt er litt liten. Skulle ønske den ble større snart. Hvordan er din?
 
Jeg synes magen min vokser noe enormt.. Kan ikke huske jeg ble så stor så fort sist.. Men ble sikkert det, bare selektiv hukommelse. [:D]
 
Jeg har det helt topp! Magen min er ganske stor nå og det er masse liv inni hver dag! [:D]
 
JO da, alt bra her med meg. Kjedelig å vente da men, hehe. Magen vokser hele tiden. Kjent spark for første gang denne uken, så det er moro.

Men har et problem: Jeg har aldri svettet så mye!?!?!? Hva skjer??? Må jo dusje flere ganger om dagen. Er alltid varm og svett, noe som plager meg mye. Har dere opplevd dette? Aldri vært så mye plaget av det men nå er det jævlig. Det lukter ikke, men når det renner så er det ikke moro.
 
Hege23!

Det skyldes at skjolbruskkjertelen jobber mere aktivt. Og at hvilestoffskifte er 20 % høyere når du er gravid. Skjønn det den som vil...[:)]

Ihvertfall er det viktig å drikke mye når man svetter.

Klem mamma84.
 
jo takk for rask svar :)

Når vil dette normalisere seg? Jeg skal ikke gå ut Des med svette?
 
Tror nok det roer seg når det blir kaldere ute! Kanskje du møter en vinter du slipper å gå igjennom å fryse masse.
 
Hehe. Jeg kunne nok tenkt meg å fryse til vinteren i stedenfor å svette så mye. Det er helt grusomt sånn som det er nå. Men skal ta det opp med jordmor, kanskje det er noe jeg kan bruke får det?
 
Ja du får høre med jordmor... Er ikke noe deilig å gå sånn tenker jeg.[&:]

Har du prøvd med skikkelig kald dusj til du begynner å fryse? Kanskje det tar lenger tid før svetten kommer da?
 
Magen er stor og jeg tror barnet leker vann aerobic[:D] Er masse liv om dagen. Herlig. Gleder meg sånn
 
ups jeg er feil inne, jeg må jo gå på november[:D] Venter i November ikke desember.....
 
Back
Topp