Hvordan går det med dere?

Lilleheg

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Augustlykke 2022 ❤️
Hei dere fantastiske jenter.

ville bare dele en nyhet med dere. Som dere kanskje husker hadde jeg en MA 25 august. Har hatt to utskrapninger siste var 5 september.
Mandag for en uke siden var jeg sikker på at jeg fikk tante rød. Vi skulle reise ned til Trondheim i barnedåp, så passa så fint å få det når vi skulle ha en 27 timer lang kjøretur. Men det var bare den ene gangen. Syntes dette var veldig rart, så jeg og søsteren min dro på Normal i Trondheim på onsdag å kjøpte test. Da vi kom hjem prøvde jeg å ta en test. Den var veldig rar, men skimtet muligens to strek når man holdt den i en vis vinkel. Tok ny på torsdag. Det var det samme da. Fredag og lørdag tok jeg ikke. Søndag da jeg sto opp på dåpsdagen tok jeg ny test. Da kunne jeg skimte to strek. Men når jeg så på den noen timer senere var den borte. Prøvde ny på kvelden. Kunne skimte da også.
I dag er vi på vei nordover igjen. På en av stoppene våre gikk jeg inn på et apotek å kjøpte en CB test. Den viste også positiv men litt svak test. Sån typ du ser den på teste men ikke på bilde. Så da vil jeg tro at jeg er gravid igjen da. Men aner ikke hvor langt siden mensen aldri rakk å komme.
 
Hei. Nå er det ikke meningen å være den kjipe (men jeg er alltid den litt pessimistiske krisemaksimereren:sorry:), men jeg synes det høres litt rart ut med så svake streker i nesten en uke? Har du sjekket at alt hcg er ute av kroppen etter aborten? Isåfall lover det jo godt, så jeg krysser fingrene for det og håper virkelig det er en ny spire som sitter for deg og at testene nå stiger raskt i styrke! :Heartred
 
Hei. Nå er det ikke meningen å være den kjipe (men jeg er alltid den litt pessimistiske krisemaksimereren:sorry:), men jeg synes det høres litt rart ut med så svake streker i nesten en uke? Har du sjekket at alt hcg er ute av kroppen etter aborten? Isåfall lover det jo godt, så jeg krysser fingrene for det og håper virkelig det er en ny spire som sitter for deg og at testene nå stiger raskt i styrke! :Heartred[/QUOTE

jeg vil bare si at jeg tok CB test 2 dager etter forventet mens med tvillinger uten positiv test fikk svakt positiv dag 3 eller 4, og den var så svak at jeg tenkte det ikke stemte. Dag 5 var testen positiv :)
 
Back
Topp