Hvordan går det med dere?

Formen er opp og ned. Begynt å bli lei til tross for at eg har 7 uker igjen til termin. Har ikkje våre i jobb siden april. :/

Formen er ege tlig kjempefin bortsett fra litt høyt blodtrykk! Men merker at man blir fortere sliten en før, og dagene på jobb blir litt ekstra tunge :) er 100% i jobb og har 22 arbeidsdager igjen til permisjon, det blir bra!

Jeg er sliten hele tiden, og har mye vonter. Nå har jeg ferie, men det føles ikke slik. Det er så mye oppussing og jeg blir helt matt av det. Samboeren min har skadet kneet og det gjør alt veldig vanskelig. Jeg kommer til å være helt utslitt når babyen kommer hvis det fortsetter slik.

Last edited:
100% sykemeldt pga bekkenet. Føler nå at jeg har nesten normal energi om dagene hvis jeg er lur og fordeler arbeidet og belastningene, men utholdenheten fysisk er jo svært lav så klarer bare helt basisoppgaver. Nå prøver jeg å få ferdig alt som skal bli ferdig før fødsel, fra ny sofa til å strikke ullklær til eldste til barnehagestart og noe til lillejenta, og ellers andre småting som bare må gjøres uten at jeg må gå og stå så mye.

Går veldig greit, fortsatt 100% i jobb. Trøttheten er kommet tilbake for fullt så denne uken blir en "testuke" for å se hvordan det går å jobbe 7.5t i strekk hver dag. Blir det for trøttende blir det nok forsøkt å få jobbet halv dag formiddag og halv dag ettermiddag med hjemmekontor for å kunne dra hjem og sove litt.
Går mer og mer som en sjanglete pingvin, med mye pust og pes bortover :laughing002 ellers går det fint! Snart bare 4 uker til permisjon :love017

Går fint,men veldig mye kynnere så skjønner ikke helt at babyen skal holde seg inne helt til termin:). Ser at det er flere som har det sånn så går nok bra. Må bare ta det litt med ro,og det er jo ikke alltid like lett når «redebyggingen» har startet;).

Ikke i jobb og ikke vært det på en stund.

Jobber 60%, i barnehage, har vært delvis sykemeldt store dele af graviditeten pga korsrygssmerter + det er veldig hardt når vi ikke får vikarer, når noen er syke eller har ferie = smerter og føler ikke min tilrettelægning blir overholdt da....

Men har sidste dag på tirsdag, da går jeg i ferie og rett ut i permisjon etter, siden min kontrakt går ut i Juli. :)

Formen er sånn opp og ned. føler meg lettere tungpusten og mer sliten enn før. Har 4 uker igjen til termin så ser frem til at babyen snart kommer. er 100% sykemeldt. har vært det en stund. Sliter en del med vonde kynnere for tiden, som regel kveld, og i det jeg skal legge meg. Vanskelig å finne en god liggestilling.

Back
Topp