Hvordan går det med dere?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvordan er livet med den lille?

Her går det veldig bra:) storkoser meg i permisjon! Føler ting begynner å lande litt nå mtp at jeg har vendt meg til den nye hverdagen, føler meg tryggere i rollen og forstår han bedre;) synes også det er hyggelig at han nå kommuniserer masse og leker/imiterer oss osv!
 
Vi sliter litt med søvn på dagtid og mye sutring fordi han er trøtt. I natt hang han i puppen hele tiden så lurer på om det er økedøgn.

Stortrives i permisjon og elsker livet som mamma :Heartred
 
Her går det veldig bra føler jeg. Kommer godt inn i rutinene til storebror så her legger de seg begge for natten mellom klokken 19 og 20. Det eneste vi sliter en del med er luft i magen også tror jeg hun veldig lett blir overstimulert.

Nå som hverdagen har begynt å komme seg tenker jeg mer og mer på at jeg vil ha barn nr 3 med tiden. Spørs om jeg klarer å overtale mannen :p
 
Går veldig bra. Sover natta igjennom, men har ikke helt kontroll på døgnrytmen enda, så sovner gjerne ikke før 1-2 tida, men det går seg til :happy: er så mange fine øyeblikk å glede seg over :Heartred syns nesten det går litt for fort :wideyed:
 
Her går det også veldig fint ❤️ Storsett en blid og fornøyd unge
Eneste jeg ser frem mot er faste sovetider på dagen, ligge våken i vognen og pludre (stress på morgenen når jeg må levere storesøster i bhg en halvtimes gåtur unna og det må times med at lille sover), og at hun vil sitte i bilstolen uten skrik.
 
Her går det også veldig fint ❤️ Storsett en blid og fornøyd unge
Eneste jeg ser frem mot er faste sovetider på dagen, ligge våken i vognen og pludre (stress på morgenen når jeg må levere storesøster i bhg en halvtimes gåtur unna og det må times med at lille sover), og at hun vil sitte i bilstolen uten skrik.

Helt enig. Blir deilig med faste sovetider :)
 
Back
Topp