Hvordan går det med dere?

M

Moderator Wilma

Guest
For dere som fremdeles venter på babyene:
Hvordan går det med ventingen? Lange dager eller holder dere dere opptatt? :)

For dere som har født:
Hvordan er livet som mamma? For dere med fler, hvordan er livet med flere? :)
 
Her er det foreløpig ganske rolig. Femåringen har taklet den nye tilværelsen bra, men regner med det kommer reaksjoner innimellom uansett. Formen begynner å komme seg for meg og, var en litt hardere fødsel denne ganga og det har jeg kjent godt. Sovebabyen er stort sett veldig enkel og grei, og vi koser oss :)
 
Her stortrives vi med den nye hverdagen [emoji7] har hatt økedøgn i noen dager nå, så nettene har vært krevende, men det går seg jo til [emoji4] småen vokser som han skal og er veldig tydelig i å vise hva han vil/trenger, og har endelig begynt å ta puppen med skjold [emoji170] den kjærligheten som kom så snart vi fikk se ham har vært altoppslukende, vi svever på en rosa sky om dagene [emoji7]
 
Jeg går fortsatt å venter på at lillegutt skal komme:) 4 dager på overtid. Bruker tiden til å flytte inn i nytt hus. Begynner nå endelig å bli ferdig, så det passer egentlig litt at han er litt forsinket:smiley-ashamed004 men han er hjertelig velkommen når han velger å komme:Heartblue
 
Reiste hjem onsdag fra sykehuset. Kommet bra i gang med ammingen. Hun sover nå i vugge på dagtid innimellom måltidene, men er også våken og bare ser seg rundt og på oss. <3 Var på første trilletur i går, og hun sov hele veien. Etterpå fikk hun ligge i vognen ute å bare sove. Det går greit å stelle henne, litt gråt om vi bruker lang tid.
 
Livet er bare herlig [emoji7]
Her har vi kommet i en god rutine, både med den lille og storebror på 5 år. Jeg er alene noen ganger om morgenen, slik at det er jeg som leverer i barnehage. Da kan det være litt hektisk hvis den lille er våken før storebror. Og noen ganger B et jeg alene på kveld, da er bare det godt å ha lettvint middag. Som fryseren bare er full av [emoji4] men livet som 2 barnsmor er bare herlig [emoji7]
 
Back
Topp