Hvordan går det med dere? :)

  • Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Går det bra med dere og babyene? :) Har barseltiden vært sånn som dere trodde det skulle bli? :)
 
Det går veldig fint :) Jeg har endelig fått oppleve en rolig og fin barseltid. Forrige gang hadde vi 4 måneder kolikk, brystnekt og favorittside. Denne gangen var forventningene deretter. Men vi har fått ei rolig, tålmodig og fornøyd liten tulle. Hun gir klar beskjed når det først er noe, men er ellers veldig rolig og blid :)
 
Bedre, altså han hadde kolikk men nå er den borte. Han sover omtrent heledagn og er en ordentlig blid og fornøyd gutt. Han sover tilogmed samtidig med store søster kl 19 og heeele nattaen ink måltider. Går kjempe bra :D !
 
Går helt greit, men er sliten etter en litt kronglete start. Først betennelse i livmor, så kolikk, deretter bryst betennelse og innleggelse på sykehuset, og nå magevondt hos mini etter at jeg har brukt antibiotika. Han griner lite, men sover veldig veldig få timer pga vondt i magen. Heldigvis har jeg mye hjelp i mamma som gjerne har han på overnatting når det blir for hardt :) Ellers er ting bra, og han smiler mye :)
 
Livet er liksom helt normalt. Som om det alltid har vært sånn, selv om vi tar dagene som de kommer. I dag sitter jeg pal på sofaen. Lillejenta har trengt mye nærhet, så jeg har ikke fått gjort noe som helst. Men sånne dager kommer innimellom, husarbeid får vente til resten av gjengen kommer hjem :)

Etter en vanskelig start på ammingen er ting nå under kontroll, og barseltiden er like flott som sist gang. Jeg har blitt velsignet med nok en rolig unge, som er fornøyd bare hun får pupp og kos. Men i motsetning til sist gang er jeg mye mer trøtt denne gangen. Jeg har visst blitt eldre med åra, og tåler ikke søvnmangel like godt som før ^^
 
Back
Topp