Hvordan går det med dere?

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Trives dere med mamma livet?

Det er så stille her for tiden :(
 
Jeg nyter det! Travle dager, så blir ikke så mye tid til å være på nett :)
 
Jeg koser meg veldig, synes det blir kjekkere å kjekkere for hver dag som går :D særlig nå når det fine været kommer :D skulle ønske permisjonslivet aldri tok slutt[emoji23]

Trives du?:)
 
Jeg koser meg veldig, synes det blir kjekkere å kjekkere for hver dag som går :D særlig nå når det fine været kommer :D skulle ønske permisjonslivet aldri tok slutt[emoji23]

Trives du?:)

Så bra å høre :)

Joda, nå stor trives jeg :D
Kolikk å våkenettet er endelig over å rutiner begynner å komme på plass :)

Men det er rart hvor fort tiden har gått!
De har jo blitt så store :p
 
Nyter det til det fulle [emoji173] Kan ikke se for meg det å begynne i jobb igjen [emoji15] Dagene er travle og bare flyr av sted, så skulle ønske eg kunne stoppe tiden litt [emoji846]
 
Ja, jeg nyter det! Det har tatt litt tid, men nå er det bare veeeldig fantastisk:) Er så overveldende kjærlighet til sønnen min at jeg noen ganger bare kan sitte å kikke<3

Såpass at jeg tenker at jeg ønsker en til med engang:p Selv om jeg ombestemmer meg litt på nettene haha
 
Ja, jeg nyter det! Det har tatt litt tid, men nå er det bare veeeldig fantastisk:) Er så overveldende kjærlighet til sønnen min at jeg noen ganger bare kan sitte å kikke<3

Såpass at jeg tenker at jeg ønsker en til med engang:p Selv om jeg ombestemmer meg litt på nettene haha

haha kjenner igjen den, jeg sitter å drømmer om en ny liten en vær gang jeg pakker ned klær hun har vokst ut av, helt til hun begynner å gråte :p
 
Back
Topp