Hvordan går det med dere?

Velkommen skal du være :D Bortsett fra bekkenløsning uten sidestykke, er formen bemerkelsesverdig god. Litt trøttere enn normalt og problemer med å puste når jeg sitter, men synes det går ganske så bra.

Jeg kan fort ende opp i mars selv, skulle heller ønske jeg hadde termin i begynnelsen av måneden :rolleyes:
Huff ja, bekkenløsning tærer på. Blir det bedre med litt hvile?
Ja, av en eller annen grunn blir ventetida så mye lengre når termin er sent i måneden :p Med nr 1 hadde jeg ca midt i, og da går tiden straks litt fortere når man bare bikker månedsskifte.

Huff ja, bekkenløsning tærer på. Blir det bedre med litt hvile?
Ja, av en eller annen grunn blir ventetida så mye lengre når termin er sent i måneden :p Med nr 1 hadde jeg ca midt i, og da går tiden straks litt fortere når man bare bikker månedsskifte.
Ja, er 75% sykmeldt og avlaster med krykker. Det hjelper masse. Så nå er det bare å vente på fødsel og ferdig ;)

Ja, er 75% sykmeldt og avlaster med krykker. Det hjelper masse. Så nå er det bare å vente på fødsel og ferdig ;)
Det er bra du får hvile:) Skal ikke legge skjul på at det skal bli godt å få fri fra enkelte plager. Selv om man jo føler seg heldig som er gravid.

Henger meg på litt her jeg, har også termin sent i januar så kan fort bli februar baby på meg gitt:)

Det er bra du får hvile:) Skal ikke legge skjul på at det skal bli godt å få fri fra enkelte plager. Selv om man jo føler seg heldig som er gravid.
Jeg er jo kjempeglad for å være gravid, men det begynner jo å bli litt tungt. Gleder meg til å bære gutten utenpå i stedet ;)

Back
Topp