Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er så kjedelig med omgangssyke!! Storesøsken som er smittet eller du?Hehe, bare å henge![]()
Her har vi omgangssyke i hus, så er ikke veødig klar for jula enda.. Ting står litt på hodetMen kommer vel i mål i år og ^_^
Du da..? Går sv.skapet som det skal?![]()
Starta med storesøster, nå er ho bedre, så da er det selcsagt min tur. Brekninger og mageknip fubgerer dårlig sammen med sterke vonde kynnere og bekkenløsning har jeg funnet ut :-/Der er så kjedelig med omgangssyke!! Storesøsken som er smittet eller du?
Svangerskapet går fintHar jo kvalmen og bekkenløsningen, men har rolige dager hjemme så da har jeg god tid til å ta meg igjen
Skulle gjerne kunne vaske og ordne mer da. Men det blir vel jul likevel
![]()
Velkommen skal du væreDer er så kjedelig med omgangssyke!! Storesøsken som er smittet eller du?
Svangerskapet går fintHar jo kvalmen og bekkenløsningen, men har rolige dager hjemme så da har jeg god tid til å ta meg igjen
Skulle gjerne kunne vaske og ordne mer da. Men det blir vel jul likevel
![]()
Velkommen hitMå henge litt på februarforumet framover tror jegHar termin i slutten av januar. Men på forumet der er det så mange som nærmer seg termin at jeg snart føler jeg går på overtid selv
Haha
Så hvordan er formen? Klar for jul?![]()
Får du (eller jeg) en marsbaby blir vi vel her uansettBurde sikkert henge litt på mars selv, sånn siden jeg har termin 28. februar.
Men jeg liker folka her så godt at jeg nekter å innrømme det hvis babyen kommer inne i ny måned![]()
Vi får være sånne æresmedlemmerFår du (eller jeg) en marsbaby blir vi vel her uansettJeg har en følelse på overtid denne gangen!
Ja, jeg syns vi skal hylles som ett eller annet! Haha!Vi får være sånne æresmedlemmer![]()
Vi bør vel bli dronninger av trege livmødre eller noeJa, jeg syns vi skal hylles som ett eller annet! Haha!
Da blir det godt med ferie ja!!Velkommen hit
Her er formen ok - veldig sliten etter en hektisk uke, jobber fortsatt 100% og har lang reisevei, men nå er det straks ferie!Halv dag på mandag, så er det fri til januar
Har termin 24.02, så det blir 4 uker jobb etter ferie.
Hva med deg?
Trodde jeg leste om meg selv.