Hvordan går det med dere?

Hehe, bare å henge :-P
Her har vi omgangssyke i hus, så er ikke veødig klar for jula enda.. Ting står litt på hodet O.o Men kommer vel i mål i år og ^_^

Du da..? Går sv.skapet som det skal? :-)

Hehe, bare å henge :-P
Her har vi omgangssyke i hus, så er ikke veødig klar for jula enda.. Ting står litt på hodet O.o Men kommer vel i mål i år og ^_^

Du da..? Går sv.skapet som det skal? :-)
Der er så kjedelig med omgangssyke!! Storesøsken som er smittet eller du?

Svangerskapet går fint:) Har jo kvalmen og bekkenløsningen, men har rolige dager hjemme så da har jeg god tid til å ta meg igjen :) Skulle gjerne kunne vaske og ordne mer da. Men det blir vel jul likevel ;)

Svangerskapet går fint:) Har jo kvalmen og bekkenløsningen, men har rolige dager hjemme så da har jeg god tid til å ta meg igjen :) Skulle gjerne kunne vaske og ordne mer da. Men det blir vel jul likevel ;)
Starta med storesøster, nå er ho bedre, så da er det selcsagt min tur. Brekninger og mageknip fubgerer dårlig sammen med sterke vonde kynnere og bekkenløsning har jeg funnet ut :-/

Ja, blir jul selv om det ikke er heeelt strøkent i alle kriker og kroker :-)

Velkommen skal du være :)

Her er formen veldig opp og ned pga bekkenløsning. Og så lurer jeg på om junior klarte å smitte meg med den rare forkjølelsesgreia han hadde. Håper ikke det...

Velkommen :) her går d fint ;) begynner å bli litt tungt noen dager... Men men bare å holde ut med magen noen mnd til :p henger selv her, selv om jeg har termin 1.mars;)

Her er det tungt og jævli rett og slett... Har ledd av legen de siste ukene fordi hu mener jeg kommer til å bli svimmel pga mitt lave blodtrykk.... Jeg? Svimmel, det skjer ikke var tonen :p i går gikk jeg nesten i bakken på jobb :( alt ble svart og siden det har jeg følt meg skikkelig brisen :( ikke noe morro...

Må henge litt på februarforumet framover tror jeg :p Har termin i slutten av januar. Men på forumet der er det så mange som nærmer seg termin at jeg snart føler jeg går på overtid selv :p Haha

Så hvordan er formen? Klar for jul? :)
Velkommen hit :)
Her er formen ok - veldig sliten etter en hektisk uke, jobber fortsatt 100% og har lang reisevei, men nå er det straks ferie! :D Halv dag på mandag, så er det fri til januar :) Har termin 24.02, så det blir 4 uker jobb etter ferie.
Hva med deg?

Burde sikkert henge litt på mars selv, sånn siden jeg har termin 28. februar.
Men jeg liker folka her så godt at jeg nekter å innrømme det hvis babyen kommer inne i ny måned :P
Får du (eller jeg) en marsbaby blir vi vel her uansett ;) Jeg har en følelse på overtid denne gangen!

Velkommen innom oss :-)
Kjipt med termin så sent i mnd når folk nærmer seg målet hele tiden :P Kjenner meg igjen Hehe!

Velkommen hit :)
Her er formen ok - veldig sliten etter en hektisk uke, jobber fortsatt 100% og har lang reisevei, men nå er det straks ferie! :D Halv dag på mandag, så er det fri til januar :) Har termin 24.02, så det blir 4 uker jobb etter ferie.
Hva med deg?
Da blir det godt med ferie ja!!
Jeg har ferie nå:) Og går rett fra ferie til permisjon. Så da er det strake veien:)

Velkommen skal du være :D Bortsett fra bekkenløsning uten sidestykke, er formen bemerkelsesverdig god. Litt trøttere enn normalt og problemer med å puste når jeg sitter, men synes det går ganske så bra.

Jeg kan fort ende opp i mars selv, skulle heller ønske jeg hadde termin i begynnelsen av måneden :rolleyes:

Formen er vel slik som den er for de fleste ved uke 30. Bekkenløsning og tungt å fungere, alt må gjøres saktere.. Og jeg også har vel en sjanse for å ende i mars..min termin er den 27. Men tror jeg føder før egentlig.. Vil iallefall ikke ha skuddårsbarn! Men en av oss får vel det også ;)

Back
Topp