Hvordan går det med dere?

M

Moderator Heidi

Guest
Nå som babyene deres begynner å bli litt større, hvordan står det til med både foreldre og baby?
 
Selv om han er 2 mnd nå, har jeg ikke fått noe rutine enda. Alt går som det går. Ammes når han vil :)
Prøver å studere litt inimellom :) Går ikke så greit ;)
På kveldene er han litt mer krevende, så det er ikke så mye tid for meg og mannen :)
 
Her er lille 21 uker i dag... Litt mer rutine på mating og hvor lenge hun klarer være våken etter å ha sovet.... Men vanskelig å få til å sove på dagtid så blir mye bæring da for at ho skal sove.....

Holder på å teste ut om ho reagerer på melk så det har krevd sitt med gråting og urolig baby.....

Stort sett er vi hjemme. Gjerne en trilletur om været tillater det.... Samboer er tidlig hjemme fra jobb (rundt kl elleve) så da koser vi oss godt sammen alle tre :)

Har en kosete baby og nyter det så lenge det varer :)
 
Selv om han er 2 mnd nå, har jeg ikke fått noe rutine enda. Alt går som det går. Ammes når han vil :)
Prøver å studere litt inimellom :) Går ikke så greit ;)
På kveldene er han litt mer krevende, så det er ikke så mye tid for meg og mannen :)
Hva studerer du?
 
Her går det bra :) Litt travelt innimellom siden storebror ikke har bhg-plass, men det går bedre enn forventet :) Lillebror er 10 uker nå, og vi begynner å få litt rutiner selv om de kanskje ikke holder så lenge ;)
 
Her går det veldig bra med mi på nesten 11 uker.. Sover godt og ingen problemer.. Enkleste baby som finnes tror jeg.. Når hun skal sove så er det bare å legge hu ned så sovner hun av seg selv.. Legger hun mellom 20 og 21 på kvelden så sover hun til mellom 3 og 6 drikker og så er det bare å legge hun igjen.. Står opp rundt 10 som regel og vi har ikke hatt en eneste urolige natt siden vi fikk hun.. Blid og fornøyd jente.. Spiser godt og ligger på linjen etter sin kurve :)

Alt går som en drøm og kan nesten ikke tro hvor "enkelt" alt har vært.. Bare å nyte det mens vi kan for sånn kommer det ikke til å være for alltid :p
 
Går veldig fint med oss. Hadde litt trøbbel i starten, men det gikk fort over. Besto 2 x eksamen 5 uker etter fødsel, så så ille kan det ikke ha vært ;) Nå koser vi oss med turer i skogen, litt studier og masse kos her hjemme :)
 
Her har det vært krevende fra starten av. Ikke så veldig urolig men mye våken og lite søvn. Nå begynner vi å få en slags rutine da. Legger Hannah en gang mellom 21og23. Kommer litt an på når hun sover på ettermiddagen. Hannah får ikke til å sovne av seg selv ennå, så hun må sovne på fanget mitt så bærer jeg henne i vugga.
 
Back
Topp