Hvordan går det med dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Ja, hvordan går det med dere i den nye tilværelsen deres?
Begynner dere å bli kjent med den lille?
Hva bruker dere dagene til?

Og er det fortsatt noen som ruger? =)

Her går det overraskende bra :) Storesøster på 20mnd har begynt å godta at lillebror har kommet for å bli! I går fikk han til og med nattakos av henne <3 Mannen er hjemme ut uka, og står opp med storesøster, så det er deilig å kunne følge lillebrors tempo :) Han gråter lite, og sover på natta, noe vi er veldig glade for :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Første dag på egenhånd uten mannen hjemme, og i dag skal han lille selvfølgelig være missfornøyd. Ellers går det bra her ;-)

Her går det veldig opp og ned. Storesøster på 2,5 er blitt veeeldig følsom etter at lillesøster kom, og det er jeg som leverer og henter i bhg, så det blir en del utbrudd på både meg og henne hver dag! Lillesøster sliter med ammingen og har myyye vondt i magen på kveldene, så vi skal til manuellterapeut idag. Sover greit nok på nettene, men skal kun sove på noen på dagtid, så det blir ikke gjort så mye annet her. Er nokså sliten innimellom, men det går seg vel til etterhvert!

Her går det supert:) har vært på 6ukerskontroll idag, og han har vokst bra:) føler vi kjenner hverandre godt nå:) dagene går til vasking av klær:p , trilleturer og kos:)

Mh

Synes det går veldig bra jeg! Hun er litt urolig om kvelden, men ellers er det jo bare kos! Kommer meg ut på trilletur hver dag. Etter vi innførte nye nattrutiner med soving i kurven på stua så har både jeg og Anna sovet bedre om natta også:)
Bare håper vi ikke ødelegger rutinene i påskeferien. Hun sover ikke så bra når vi er på besøk hos andre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her går det veldig greit. Hun var seks uker i går. Sliter med magevondt og urolig. Så hun får behandling. Storebror er veldig opptatt av henne.

Her går det veldig opp og ned. Storesøster på 2,5 er blitt veeeldig følsom etter at lillesøster kom, og det er jeg som leverer og henter i bhg, så det blir en del utbrudd på både meg og henne hver dag! Lillesøster sliter med ammingen og har myyye vondt i magen på kveldene, så vi skal til manuellterapeut idag. Sover greit nok på nettene, men skal kun sove på noen på dagtid, så det blir ikke gjort så mye annet her. Er nokså sliten innimellom, men det går seg vel til etterhvert!
Hvordan gikk det hos manuellterapauten?

Det gikk bra! Han stilte veldig mye spørsmål og mente at lillefrøken var en såkalt 'komprimert' baby, fordi hun ble født så fryktelig fort og fikk en trøkk i ryggen i prosessen. Hun har kraftige låsninger i nedre del av rygg og i bekkenet, men han mente at det skulle kunne fikses. Jeg føler hun er ørlitt mer tilfreds bare etter en behandling jeg, mannen mener det er ønsketenkning ;) skal gå en gang i uken i noen uker fremover! Er optimist jeg :)

Back
Topp