Hvordan går det med dere?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Er formen fin eller bare drit? Lei av og vente eller tålmodig?

Jeg selv er plutselig blitt kjempe fin i formen, vært plaget av mye kynnere og sterke nedpress og "riving" oppi der, men nå.. Alt er borte! Og uten sånne kjempe vondter og plager stiger jo humøret, så jeg innfinner meg litt at jeg nok går til termin, selv om jeg har sagt heeeele sv.skapet at han skal tvinges ut 2 uker før. Tviler på det skjer for å si det sånn i og med det virker som alt har "grodd igjen" her. :P

Stille før stormen? ;)

Har 2 uker igjen og er nå herved drittlei og veldig sliten! Hatt par uker der formen var veldig bra på lenge, men nå har jeg bare lyst å sove på dagen selv om jeg sover godt om natten.

Mye menssmerter og stikkinger og en litt vel rolig baby.

Regner med å gå over termin, så for bare lade opp:)

Vi får vel belage oss på å vente ja. Jeg skjønner nå hva folk mener når de sier at de siste ukene går tregt. Formen er fin, bortsett fra kraftig bekkenløsning som gjør at jeg får gjort svært lite. Kjenner mye stikking og har hatt mye kynnere, men ingen tegn til noen fødsel ut over dette. Forbereder meg på å gå over tiden..kanskje det blir en april-baby på meg.

Jeg vet om en mars-baby som kom til verden i natt, men vil ikke sladre siden jeg ikke vet om hun ønsker å fortelle det selv :)

Jeg nyter dagene, og har fortsatt masse å ordne før minien kommer, så jeg håper hun holder seg der inne litt til. :) Er trøtt og sliten, men ikke lei. Trenger disse dagene til å bli klar, jeg! :)

Jeg vet om en mars-baby som kom til verden i natt, men vil ikke sladre siden jeg ikke vet om hun ønsker å fortelle det selv :)

Det er veldig få som legger ut at de har født i dette mars- forumet- Vi er kommet til 8. allerede, og noen flere må det vel være :) Jeg vet i allefall at snart så har jeg min lille prinsesse i armene- skjer det ikke av seg selv i løpet av helgen så blir jeg satt i gang på mandag :)

Back
Topp