Hvordan går det med dere?

Anita89

Elsker forumet
Thomas er alt 6 måned og i super form:D Tida går så utrolig fort at det en nesten skulle kunne stopt tiden litt. Har nettopp sluttet med "nattemat", så i natt sov han HELT rundt:D en kjempe stolt mamma da:D
 
Hei :D

Tiden har jo bare flydd avgårde! tenk at de vakre små allerede er et halvt år da :-)
Her går det og har gått egentlig ganske bra hele tiden :) mini har sovet helt rundt siden han var et par uker, så det er vi ganske fornøyde med!

Ellers trener vi enda!! på å LIKE å ligge på magen og rulle rundt :-P (fra mage til rygg) han har rulla rundt en gang, men tviler på at det var bevisst, for det har hvertfall ikke skjedd noe mer etter den ene gangen :-)
Flytta nettopp til en ny by pga. avstand mellom meg og barnefaren, så nå har vi fått oss leilighet sammen:-D Kjenner ingen da, så dagene kan bli litt lange og kjedelige, men bra for meg at jeg har en herlig skatt som kan holde meg opptatt!

Dette ble vel en oppsummering av hele livet mitt nesten, hehe :-p Kort fortalt da.. det går ganske greit :-)

 
Matheo er nå 6,5 mnd.. Gått skremmende fort.. Han var 70,5cm lang og veide 8445g på onsdag så er en stor og perfekt gutt! To tenner er kommet nede og ruller rundt hele dagen lang.. Gleder meg til han klarer å rulle tilbake.. ;) Begynt så smått med grøt og middag men der fomler jeg mye.. Før eller etter amming osv... Etter grøt ble introdusert krever han nattpupp igjen.. Sutten godtok han da han var 5mnd og med hjelp fra sukkervann.. =) Mye jeg lurer på men forumet døde her inne....... =(
 
Her har alt vært helt supert, rutiner på plass, fast føde på gang og soving hele natta! Men nå er plutselig ingenting ok lenger... Sutring dagen lang og natta med... Blir snart gal her! Tror kanskje en kombinasjon av tenner og frustrasjon over mangel på mobilitet kan være årsaken, men hvorfor han har begynt å tulle på natta vet jeg ikke... Dagene takler jeg, om enn så kjipt, men nattesøvnen må jeg ha! Noen tips? emoticon
 


FruFri skrev:
Her har alt vært helt supert, rutiner på plass, fast føde på gang og soving hele natta! Men nå er plutselig ingenting ok lenger... Sutring dagen lang og natta med... Blir snart gal her! Tror kanskje en kombinasjon av tenner og frustrasjon over mangel på mobilitet kan være årsaken, men hvorfor han har begynt å tulle på natta vet jeg ikke... Dagene takler jeg, om enn så kjipt, men nattesøvnen må jeg ha! Noen tips? emoticon

Hei ! :-D

Lille her sover hele natta og har gjort det hele tiden, men det var en periode han våkna på nettene og ble veldig urolig.. til slutt så fant vi ut at han kanskje sov litt mye på dagen, men det ordna seg for han begynte å sove mindre på dagen og sov hele natta igjen.

Vet ikke om det hjalp deg noe men, det var hvertfall vår erfaring :-)
 
Vi har det supert! Sanne har begynt å krype, og første tann bryter gjennom nå, så litt stress er det.. ikke med humøret hennes, mer for meg, hehe :P

Ellers.. Ja, hun kryper, har rullet rundt i noen måneder, ligger lenge på gulvet alene og leker. sitter på knær hvis hun holder på noe.. har sovet natten gjennom siden hun var kanskje 3 mnd gammel.. sover fra 19-09 nå,

Hun er vel 67 cm nå og 6,5  kg.. har ikke vært på kontroll på en stund, så gjetter litt :P

Hun får vann sånn smått, grøt 1 gang om dagen, middagsglass og mellommåltid/frukt i babyfeeder. 

Ellers er hun en drøm! Står opp 09, legger seg 12, sover 1 time, legger seg 15-16, sover 1 time, legger seg rundt 19. Rutiner omtrent på klokkeslettet, og er blid som ei sol og veeeldig tålmodig ! :D
 
Back
Topp