Hvordan går det med dere? :)

Kærr

Betatt av forumet
Hei alle julijenter! 

Det er stille her inne for tiden.. har dere det bra? :) Begynt å bli klare for å ta imot den lille? 

Her har vi ikke startet ennå.. :/ Holder på å bygge leilighet, samtidig som det er eksamen.. så får håpe jenta vår ikke kommer før termin. Her skjer det nemlig ingenting før i juni :p

Ticker id: Y37e

Så spennende med mange baller i lufta :)
Her er vi igang med å vaske klær etter storebroren og begynt å få hjerne litt den veien.

Så spennende med mange baller i lufta :)
Her er vi igang med å vaske klær etter storebroren og begynt å få hjerne litt den veien.

Som førstegangs tror jeg kanskje at jeg er en av de "trege".. Vognen kjøpte vi i februar/Mars pga veldig snill pris på Barnas Hus, eller så er det ikke så mye utstyr vi har fått tak i enda. Kremt. Noe klær har vi jo fått tak i, men lite ellers. Tenker vi begynner for fullt nå i mai/juni vi og. :) 

Lykke til med eksamen og bygging av leilighet! :)

Takk for det :) 

Er vel kanskje litt sånn når man er førstegangs.. stresser ikke for å si det sånn, selv om terminen nærmer seg med stormskritt :)

Vi har ikke gjort så mye enda, har det meste av utstyr etter jenta vår så det blir vasking av klær og utstyr, men synes det er litt tidlig å begynne med det nå. Vil at det skal være nyvasket og fresht når vi skal ta det i bruk. Gleder meg veldig til å finne alt frem igjen, de bittesmå klærne... Også blir det nok å shoppe et antrekk eller to tenker jeg ;o)

Her har jeg ikke gjort noe som helst. Eneste har vært å snust på en søskenvogn bare. Rekker heldigvis å flytte før termin, så tenkte fixe seng/vogn da. Nåværende mini kan ikke gi fra seg sin seng helt enda. Ellers så har jeg alt jeg trenger. Men tørr ikke begi meg heeeelt ut på klesvask av småklær, da jeg gikk på en kjempesmell sist, hehe emoticon

Her er huset fremdeles under oppussing, så det skjer nok ikke så mye før alt er ferdig. I tillegg hadde vi innbrudd i påska, så har vel brukt mer energi på det enn å planlegge babyting. Vognen ble innkjøpt i mars, og mamma har vasket alt av babytøy etter meg og søsteren min, så det er i alle fall klart... :p Selv om det nok er en del av akryl-klærne fra 1980-tallet jeg ikke kommer til å ta i bruk! :D Har vært mye sykemeldt den siste tiden pga kranglete bekken, men har liksom ikke fått gjort så mye ennå. Litt håndarbeide som er babyrelatert blir det jo da. Regner med at det skjer mer ut i juni. Og butikkene har jo åpent etter at babyene er født også, ikke sant? ;)

Har begynt så smått med "redebyggingen" som mannen i huset kaller det så fint, men lagt i fra klart til at den lille kan komme ennå. har tatt ned klærne etter storebror og sett igjennom hva vi skal bruke videre til nestemann,har fått tak i litt nye klær. ellers vasket over vognen og hatt den på service nå, så den skal være klar.

Jeg ble sykmeldt 100% denne uken fram til permisjonsoppstart den 10.juni pga kranglete bekken,lite energi og hodepine.

Godt å høre at jeg ikke er alene med å være "sent ute" :) 

Kjedelig med kranglete bekken og lite energi.. men det er vel prisen å betale for å være gravid. :) Håper det blir bedre for dere nå som dere er sykmeldt.

Føler meg kjempeheldig på det området der.. er 28 uker på vei, men har likevel fullt med energi og et bekken som fungerer helt greit.. går på fjellet omtrent hver eneste dag, går skole og jobber i tillegg, uten problem..... enda, iallefall :)

Ticker id: Y37e

Back
Topp