Hvordan går det med dere?:)

Superprodusent

Glad i forumet
Hvordan er formen? Her er det ikke så ille for tiden. Periodemessig kvalm gjennom dagen og litt ømme pupper:)

øm i puppene , uggen på morningen, trøtt og gud så trøtt

Hatt en uke med enorm energi! Idag får jeg igjen og er kanon trøtt! Tror jeg skal gå meg en halvannentimes tur etterpå..  GJESP! =) hehe

Tar på å være gravid når en har to smårollinger fra før! :)

Ømme pupper og noe murringer. Har masse energi, så trening og jobb går supert :)

Her kommer det og går litt, og foreløpig er jeg i best form først på dagen og så blir jeg litt slækkere utover ettermiddagen. Får litt hetetokter innimellom, og kan bli vanvittig trett. Har vært litt småkvalm, men overraskende lite ettersom jeg kastet opp daglig i mange uker da jeg var gravid med datteren min. Jeg innser jo at det vil ta seg opp etter hvert, men det gjør ingenting - alle symptomer er jo bevis på det mirakelet som vokser inni meg. :)

Formen er upåklagelig så langt :) Føler nesten at jeg har mer energi nå enn før jeg ble gravid- sist jeg var gravid var jeg trøtt som f%¤# og fungerte ikke etter en dag på jobb.
Krysser fingrene for at det fortsetter slik, men jeg er vel redd dette ikke blir langvaring ;-)

Her er formen ganske så bra i forhold til hvor mye jeg spydde med datteren min. (kastet opp så godt som hver dag fra før positiv test til langt ut i 7. måned. Usj) Er litt småkvalm, men ikke sånn at jeg føler for å spy. Men er suuuuuupertrøtt i perioder. Og så har kondisen droppet forferdelig i løpet av de siste par dagene. Skulle gå ut med søppelet på jobb i dag (var en god del poser jeg måtte dra med meg) og pustet som om jeg var 8 måneder på vei! Husker det var sånn i begynnelsen forrige gang også. Helt ufattelig hva et 1mm stort bøllefrø kan gjøre. ;o)

Også tisser jeg hver halvtime! ;o)

Her er formen også bra, litt trøtt på kvelden.Håper det fortsetter... Var VELDIG kvalm med førstemann, kasta opp hver dag i ca3 mnd...Håper å slippe kvalmen,men uansett så kommer d jo noe godt ut av d:)

Her har selve formen vært helt grei så langt.
Ømme pupper og stupe trøtt er jeg fra før grunnet en progesteron støtte jeg bruker mht IVF... I morgen er siste dagen på det midlet der da, tar tre dager før det er ute av systemet, så er spent på hva jeg kjenner etterpå. Men ikke alt kommer av dette midlet da...

Jeg har hatt noe munnsår lignende på begge sider siste uken ca... er vel ikke før nå som jeg har testet positivt at jeg ser på dette som et tegn da..
Og jeg er støl i magen, merker det spesielt godt når jeg ligger og skal bevege på meg. Og jeg merket i dag at jeg har litt vondt i halebenet. Ellers så har jeg hatt noen kraftige kramper, fra livmora mi, og helt nedgjennom vagina - vondt! Ellers så svulmer det en del neddi der, så er det noe kramping som ikke er fult så vondt... Ellers så har jeg ikke den superklassiske hyperaktive do-gåinga, men når jeg først må på do, så må jeg...

Blir spennende å se hva mer den lille gjør med kroppen etterhvert.....

Her er det ømme pupper og litt murringer :) Merker egentlig ikke så mye mer enn det, men er litt uggen nå og da..Regner med kvalmen og trøttheten kommer snikende snart ;) Jeg håper nesten det også.

Formen er veldig bra, litt trøtt på dagtid men ellers ingen symptomer! :)
Håper den holder seg slik resten av svangerskapet også ;)

Back
Topp