Hvordan går det med dere

*Sandermamma*

Forumet er livet
Jenter?
Er veldig lite liv her etter omleggingen av forumet, og det skjønner jeg godt. Er ikke veldig begeistret. Føler meg alene når jeg er her inne, for man kan jo ikke lenger se hvem som er pålogget osv.. Men, nok om det:)

Savner dere jentene jeg! Husker hvor gøy det var her inne når vi gikk gravide, og etterhvert når småtrollene kom. Men alt har jo en naturlig slutt, og det virker som slutten nærmer seg nå... Desverre.... Er innom her og titter hver dag, men er lite som skjer. Ikke har jeg vært flink til å skrive selv heller, så det får jeg ta på min kappe.

Her går det veldig bra. Jeg har to herlige unger som gir meg mye glede i hverdagen:) Til helgen blir det Kieltur med septemberjentene, så kommer tilbake på mandagen med et lite referat og noen bilder fra turen:)

Hvordan står det til med dere da snuppene?  Noe nytt?

heiemoticon

går bra her ihvertfall. deilig med sommer og solemoticon  begynner å bli litt smålei av å være gravid men..

så koselig at du koser deg med de skjønne guttene dineemoticon

er veldig lite liv her om dagen ja, men jeg skal vel ikke si noe som ikke har vært aktiv her på en evighetemoticon

kos dere masse på kielturen!!emoticon

Nei, jeg ser det fremdeles ikke... 

Joda, her rusler det og går! 

Jeg har jobba del i det siste, ungene tar masse tid (Tobias har slutta med dagsoving, og herrejemini.. suuuur gutt!!!), husarbeid tar tid, gubben har vært syk i evigheter (ENDELIG frisk nå!) og bv er slettes ikke stabilt!! Derfor er jeg lite her om dagen... 

Vi har faktisk hatt sommer denne uka vi også, deilig altså! :) Litt fæl start på denne uka for oss da, Tobias kasta opp natt til mandag. Men så langt er det bare han som har vært ramma, og sånn skal det fortsette! *bank i bordet*

Kos dere masse på Kielturen jenter!!! :D

Søren ta, jeg merker jeg blir hissig av at jeg ikke ser hovedinnlegget altså! 

Skrållan skrev:
Søren ta, jeg merker jeg blir hissig av at jeg ikke ser hovedinnlegget altså! 

Prøv å les fra mobilen. Når jeg sitter på pcn så ser jeg ikke hovedinnlegget til Sandermamma, men når jeg ser på mobilen ser jeg bare hovedinnlegget, men ingen svar. Ganske logisk igrunnemoticon

Takk for tipset Elinex, men jeg ser det faktisk ikke fra mobilen heller jeg... 

Jeg kan heller ikke se hovedinnlegget. Kjedelig!

Men jeg har det bra. Litt kaos i toppen, men har det godt sammen med guttene mine hvertfall :) Skal på kontroll i dag så da blir det litt ekstra kaos og nervøsitet. Og jeg holder på å prøve å komme i gang med jobb så det er også litt ekstra "stressende". Det hele er veldig i lufta og uvisst. Men tar en dag av gangen! :)
Er ikke så mye her inne på det nye forumet. Klarer ikke helt bli venn med det. Men håper dere alle her inne har det bra!!! :) stor klem til dere alle!

Back
Topp