Hvordan går det med dere som ikke har født?

Jeg har termin imorgen og ingenting skjedd her heller[emoji28]. Venter i spenning. Skal til jordmor torsdag morgen, så hun bestiller overtidstime for meg da (med mindre det skjer noe før torsdag).
 
termin 21.juni. 7 dager over :rolleyes: Er tredjegangs. Har aldri gått mange dager overtid med de to første. Har hørt at nummer 3 er en luring o_O
 
Jeg har heller ikke født enda. Hadde termin på søndag. Førstemann kom 10 dager over, håper virkelig jeg slipper å gå så lenge over denne gangen. Jeg har overtidskontroll på sykehuset allerede i morgen, torsdag. Håper jeg kan bli satt i gang raskt om det viser seg å bli behov for det.
 
Må du selv bestille overtidskontroll? Jeg skal til jordmor på torsdag (om ingenting har skjedd) og hun bestiller da overtidskontroll.

Ja, jordmor sa at på ahus vil de helst at man venter med å bestille til ca en uke over termin, og da er det visst enklest om jeg ringer selv ☺ Det er fordi det er så mange som føder i den uken mellom jordmortimen og overtidskontrollen, og da blir det så mange avbestillinger av timer som kunne vært ledige for noen andre
 
Termin var på søndag. Ingen baby enda :rolleyes:. Tror litt av slimproppen gikk i går. Skal til jordmor på fredag og overtodskontroll på sykehus neste tirsdag, hvis det ikke skjer før. Jeg er førstegangs, så har vært forberedt på å gå over, men håper jo det kommer igang snart :)
 
Ingenting som skjer her i gården... Tredje dag på overtid så blir en juligutt hvis det ikke blir en styrtfødsel før kl 24 i kveld [emoji13] Har det helt fint fysisk, men psykisk hadde det vært greit å ha fått fødselen overstått. Jeg tør ikke dra noe særlig langt fra huset i tilfelle vannet går eller riene tar grep. Har overtidskontroll på sykehuset 6.juli...
 
Termin 26 juni, så 4 dager over nå og ikke noe tegn til fødsel. Men det går greit, været er så deilig, så får dagene til å gå ved å sitte ute og spise is :p Overtidskontroll på Ahus på tirsdag.
 
Ble tatt vannet på i går [emoji4] Lille C kom til verden etter 6 heftige timer på fødestuen! Var da 12 dager over
 
Det blir spennende å se hvem som blir "siste kvinne" i juni gruppen som føder. Jeg har dessverre en sterk følelse at det blir meg....
 
Lille S kom til verden i går etter kun 20 minutter på fødestua. Heftig og begeistret! xsmile5
 
Er misunnelig på dere som har født :oops: Her sitter jeg enda, 10 dager over. Var på overtidskontroll idag. Igangsetting på mandag om det ikke skjer noe før det :( Og det blir ei juli jente på meg.:p
 
Er misunnelig på dere som har født :oops: Her sitter jeg enda, 10 dager over. Var på overtidskontroll idag. Igangsetting på mandag om det ikke skjer noe før det :( Og det blir ei juli jente på meg.:p

Uff, føler med deg. Er på overtidsdag 4 og er fryktelig lei, så på dag 10 ser jeg for meg at jeg ikke er til å snakke med... håper det skjer noe i løpet av helgen for oss begge![emoji173]️
 
Gratulerer! Ble du satt i gang etter kontrollen eller gikk alt av seg selv?
Det ble aldri noen kontroll på meg. Alt startet av seg selv, og utviklet seg til å bli en styrtfødsel. Det ble en helt annen fødselsopplevelse enn første gangen.

Håper dere andre snart sitter med hvert deres nurk i armene. :)
 
Uff, føler med deg. Er på overtidsdag 4 og er fryktelig lei, så på dag 10 ser jeg for meg at jeg ikke er til å snakke med... håper det skjer noe i løpet av helgen for oss begge![emoji173]️

Grusomt å gå mange dager på overtid! Jeg var ikke forberedt på det, men lille jenta mi kom til verden igår :D Slapp så vidt igangsetting :rolleyes: Håper at det er snart din tur!!!
 
Back
Topp